anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiunea online sport

salutare! am activat optiunea online sport, pt tv go, dar nu pare sa fi facut nimic. Parca scria ca imi activeaza canalele sport, pe lange cele deja avute (orange sport 3,4, prima etc.) dar incerc sa accesez orange sport 1 si imi zice ca nu e parte din oferta. ce fac gresit? multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

Le trimiți un email la adresa aplicatii@orange.com, unde le spui numele și prenumele, numărul de telefon asociat contului și faptul că ai cumpărat opțiunea respectivă și nu funcționează. Oricum, tot la ei ajung sesizările legate de subiect, dar mai pe ocolite.

Sper să reușești!

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

FLo1
#StarMember

@hurricanedrntzz: Întrucât poate să fie o problemă pe contul tău, pentru remediere cel mai bine contactează Serviciul clienți aici, prin apel la 300 sau pe chat Djingo. Succes.

mersi de reply! chatul ala djingo n'a mers niciodata la mine, serviciul clienti de la orange e o gluma deosebit de proasta. din nou, mersi de raspuns. macar aici raspunde cineva. orange'ul vad ca preia sistemul statului roman, "va descurcati voi intre voi"

@hurricanedrntzz: Pe chat-ul Djingo, scrie "transfer operator" pentru a te direcționa către un operator uman. Însă doar luni,după 8:00AM, nu în weekend. 

delfinas
#StarMember

Poate nu s-au activat inca serviciul. Ai primit mesaj de confirmare că s a activat acest serviciu?

salut! dada, e vorba de vreo saptamana deja. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Le trimiți un email la adresa aplicatii@orange.com, unde le spui numele și prenumele, numărul de telefon asociat contului și faptul că ai cumpărat opțiunea respectivă și nu funcționează. Oricum, tot la ei ajung sesizările legate de subiect, dar mai pe ocolite.

Sper să reușești!

Succes!

multumesc!

DanielaH
Moderator

@hurricanedrntzz, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

DanielaH
Moderator

Mulțumim pentru marcarea soluției! S-a rezolvat?

s a rezolvat. multumesc!

Super! Mă bucur. Ne spui, te rog, și ce s-a întâmplat și cum s-a soluționat? Răspunsul tău va fi util și pentru alți membri în cazul în care se vor confrunta cu aceeași situație. Mulțumim.

"Le trimiți un email la adresa aplicatii@orange.com, unde le spui numele și prenumele, numărul de telefon asociat contului și faptul că ai cumpărat opțiunea respectivă și nu funcționează. Oricum, tot la ei ajung sesizările legate de subiect, dar mai pe ocolite."

 

este marcat ca solutie. 

George-M
Junior

Salut, o întrebare mica in legătură cu Opțiunea Sport daca ma puteți ajuta?

Pot activa această opțiune daca am cartela prepay, sau imi trebuie un abonament voce de la Orange pt a activa si beneficia de această opțiune?

Ms mult

Salut, @George-M !

Opțiunea Orange Sport este disponibilă pentru clienții ce dețin servicii Orange de televiziune. 

Toate detaliile le găsești aici: https://www.orange.ro/love/sport/