anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Opțiunea internațional.

Mircea63
Junior entuziast

Bună ziua! Vă cer ajutorul pentru că eu nu mai înțeleg nimic.Deci:azi dimineață văd că au apărut posturile franceze și că am posibilitatea de a alege noua opțiune “internațional” la promoție,cu un euro în loc de doi euro.Perfect!Probabil mi-au trebuit un minut sau două ca să activez opțiunea și să funcționeze.Peste o vreme mă uit în aplicație și văd că apare opțiunea activă,la doi euro cost.Reușesc cu robotul și apoi,dirijat la un consultant să ajung la concluzia că nu este valabil.Îl rog pe consultant să anuleze.Ok.Peste două minute intru în aplicație și văd opțiunea la un euro.Evident o bifez.În cont,din nou,doi euro.Pun screenshot-ul să-l vedeți.Pentru cei cîrcotași:nu vorbim de bani neapărat ci de corectitudine!Idei?

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Părerea mea este să faci poză și să păstrezi sms-ul sau dovada că ți s-a activat cu 1 euro și dacă vine pe factură altfel, le furnizezi dovada a ce ai primit.

Nu contează ce apare acolo ulterior, probabil ai ceva promoțional.

Baftă!

MihaiC99
Campion

Salut,

Și pe site-ul oficial apare prețul specificat de tine.

1880.jpg

https://www.orange.ro/tv/abonament-tv-cablu/ 

Îți recomand să deschizi o sesizare in acest sens către serviciul clienți și să ceri afișarea corecta a prețului in contul my Orange.

DanielaH
Moderator

@Mircea63, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu opțiunea?

Mircea63
Junior entuziast

Da,chiar acum.S-a lansat oferta fără să fie rezolvate toate implicațiile acesteia(părerea mea).

Mulțumim pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat.

Ne dai, te rog, mai multe detalii despre ce se întâmplase și cum ai rezolvat? Răspunsul tău poate fi util și altor membri care se confruntă cu aceeași situație.