anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am semnal la TV ziua

Ionel4
Începător
 
2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Dacă este tv satelit, cel mai probabil, este dereglată antena. Poți anunța acest lucru din secțiunea Contact, din aplicația My Orange sau chiar la 300/ 0374300300, apoi 1-2-2, pentru deranjamente, chiar dacă te va identifica Djia cu ultimele 6 cifre din CNP.

Din secțiunea Contact, poți să îi anunți astfel:

Dacă ești client Orange Romania, de aici, mai jos in pagină l, unde scrie,, Trimite-ne un mesaj":

 

https://www.orange.ro/contact/

 Dacă ești client Orange Romania Comunications, de aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Din aplicația My Orange, apeși pe cele 3 butoane din dreapta jos (Altele), apoi pe Contact și feedback- Scrie-ne și transfer operator.

Probabil că elevația antenei este dereglată ( e prea pe spate sau în față) și îi trebuie un reglaj fin. Eu îmi făceam în trecut acest reglaj singur, dar foarte încet. Adică mișcam foarte puțin și așteptam ceva până se stabiliza și apoi verificam semnalul pe fiecare transponder.

Dar dacă nu te pricepi, nu este bine să umbli, pentru că o poți deregla și mai rău.

Apelează la Orange sau la cunoscători!

Dacă nu este vorba despre tv satelit, poți reveni  cu mai multe detalii!

Baftă!

 

DanielaH
Moderator

@Ionel4, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?