la 13-11-2022 06:14 PM - editat ultima oară la 14-11-2022 08:46 AM de DanielaH
Bună ,
Ati mai patit careva sa nu va meargă un post pe televizor și sa va apara mesajul ca nu aveți abonament pentru acel post, însă pe telefon sa va meargă?
De câteva zile nu mai pot sa urmăresc canele ProTv pe televizor, mentionandu-mi mesajul ca cică nu am pachet pentru a urmări acest post însă eu am pachetul, si totodată pe telefon îmi merge însă pe televizor nu.
la 13-11-2022 08:26 PM
Salutare!
Dacă nu ai și abonament de tv, este plauzibil, conform ceea ce este aici:
https://www.orange.ro/tv/tv-go/smart-tv/
Baftă!
13-11-2022 07:50 PM - editat 13-11-2022 07:51 PM
Salut Laurette,
Bine ai venit in Comunitate!
Da, a mai raportat cineva problema asta in Comunitate. E posibil sa fie o problema de la Orange.
Iti recomand sa iei legatura cu un consultant la 300/0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo.
la 13-11-2022 08:26 PM
Salutare!
Dacă nu ai și abonament de tv, este plauzibil, conform ceea ce este aici:
https://www.orange.ro/tv/tv-go/smart-tv/
Baftă!
la 19-11-2022 11:05 AM
salutare. si eu intampin aceeasi problema. pe un galaxy fold 4, protv merge vizualizat. am optiunea premium. pe un xiaomi mi box s, nu mai functioneaza. dar functiona chiar si inainte sa am premium. si nu am abonament tv de la orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor