anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mă pot conecta la Netflix din my orange

croco03
Începător

Am prelungit contractul pe doi ani și am primit serviciul Netflix gratuit 1 an, însă nu pot finaliza înscrierea. A mai patit cineva așa ceva.Imi apare că nu mă pot conecta, sa incerc din nou, însă nu funcționează.Mi-au trimis un link însă acolo apare eroare 404 pagina negasita

4 Răspunsuri 4

Pololică
#StarMember

Ai incercat sa te abonezi prin MyOrange cu asocierea numarului tau pentru facturare?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da, am mai citit la cineva problema asta. In mod normal, acel link ar trebui sa te duca pe partea Netflix pentru finalizarea inregistrarii. Dar in schimb, duce pe partea Orange, cu eroare…pentru un motiv anume.

Incearca sa dai un telefon la 300 sau 0374 300 300 si vezi daca au vreo solutie. Eu am avut Netflix, dar n-am intalint problema asta. Deci, pare sa fie ceva nou.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@croco03, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

Am luat legătura atât telefonic cât și prin email, la serviciul.clienti@ orange.ro, am primit răspuns că s-au rezolvat erorile, dar tot nu funcționează.Aceeasi eroare