la 15-10-2025 04:46 PM
Salutare.
Pt ca dupa trecerea la Orange nu-mi mai mergea smartul, am dat resetare din fabrica. In urma resetarii, la scanare canale automat, gaseste zero canale TV. Am incercat si cu internetul conectat la TV, si fara. Scanare automata, cablu, altii. Nu merge nimic. Imi amintesc ca si tehnicianul a avut initial problema asta, dar nu stiu ce a facut ulterior ca sa mearga. Are cineva vreo idee? Este TV-ul nr. 2, principalul merge, deci nu cablul e problema.
Am deschis tiket, dar inca nu a fost preluat.
la 15-10-2025 06:48 PM
Soluția a fost sa aleg ca tara Norvegia. Se pare că și alții au problema asta, trebuie aleasa o alta tara, după noroc.
la 15-10-2025 05:48 PM
Poate fi cablul dintre primul si al doilea televizor, splitterul, mufele, tot ce tine de conectare. Sau vezi daca ai setat bine sursa semnalului: TV, AV, cablu, HDMI etc Muta pe fiecare, poate recunoaste o sursa.
la 15-10-2025 06:04 PM
Casursa am Antena și Cablu. Am încercat pe amândouă. Nimic. Dacă e splitterul sau mufele, atunci e treabă de tehnician.
la 15-10-2025 06:34 PM
De obicei, treaba tehnicianului e până la primul TV. Celelalte televizoare din casă și conexiunea dintre ele reprezintă grija utilizatorului. Eu m-am ocupat singură de conexiunea cu splitter, l-am cumpărat, am luat cablu, l-am trecut prin balcon. Când se întâmplă ceva, umblu la conexiuni, nu e mare inginerie, doar te asiguri că sunt corect mufate.
la 15-10-2025 05:54 PM
Salutare!
Ai selectat la operatori ,,Alții " sau Telekom Romania?
la 15-10-2025 06:05 PM
Da. Ca varianta am UPS si Altii. Le-am incercat pe ambele, desi stiu ca Altii e alegerea corecta.
la 15-10-2025 05:55 PM
Salutare!
Un test simplu ar fi conectarea TV-ului care nu funcționează la cablul TV-ului care funcționează corect.
La scanarea automata ai selectat ca tara România și tipul canalului Digital?
la 15-10-2025 06:07 PM
Da, televizorul e pe perete, cam dificil sa-l mut la cablul celuilalt pt proba. Da, am selectat Romania, cautare automata, si cauta el in Analog si Digital, dar nu gaseste nimic.
15-10-2025 06:13 PM - editat 15-10-2025 06:17 PM
Încearcă doar digital. De asemenea dacă ai CI+, încearcă să scanezi fara el în tv.
Era bine daca ai fi putut verifica si cablul.
la 15-10-2025 06:18 PM
Nu se poate opta doar pentru canale digitale. Cauta automat in ambele.
Tehnicianul e pe drum, sper ca va rezolva.
la 15-10-2025 06:21 PM
Urmărește-l cu atenție, ca să știi ce ai de făcut dacă situația se repetă. Te așteptăm cu vesti bune.
la 15-10-2025 06:26 PM
Absolut. Revin cu soluția.
la 15-10-2025 06:48 PM
Soluția a fost sa aleg ca tara Norvegia. Se pare că și alții au problema asta, trebuie aleasa o alta tara, după noroc.
la 15-10-2025 07:08 PM
Mulțumim pt că ai postat soluția, o sa le fie și altora de folos!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor