15-12-2025 08:11 PM - editat 15-12-2025 08:12 PM
A mai patit cineva sa i se anuleze o solicitare fara un motiv anume și fără să primească un răspuns? In data de 5.12.2025 am făcut o solicitare de instalare a unui nou receiver dar nu a venit nimeni la instalare și azi am primit mesaj că solicitarea privind intervenția a fost anulată. Am sunat la Orange de 3 ori azi, am vorbit la tehnic, la asistenta ( cu un domn care vorbea foarte arogant și practic m-a lăsat vorbind singur când l-am întrebat motivele , făcând transferul la comercial ). Țin să precizez că și anul trecut am stat din 24.12.2024 până în 14.01.2025 fara televiziune,echipa tehnica neprezentandu-se timp de 3 săptămâni.
Plus alte nereguli din partea celor de la ofertare asta vara și în toamna ( telefonic fac o ofertă și în contract scriu altceva, de doua ori a trebuit să anulez abonamentul deoarece treceau în plus în contract fata de ce spuneau telefonic, lucru dovedit, deoarece s-au ascultat convorbirile avute cu mine).
Din cauza neseriozității celor de la ofertare și celor de la tehnic am făcut o cerere de închidere a abonamentelor poate așa o să fiu contactat mai repede și o să ia cineva masuri sa nu se tot repete aceste nereguli. Mai jos sunt mesajele primit:
05.12.2025
Salut! Te informam ca in contul tau Orange, aferent codului de abonat 0380604306, s-a activat un nou abonament: 110000264313, Abonament Premium. Iti multumim ca ai ales serviciile Orange.
15.12.2025
Solicitarea de interventie pentru serviciile fixe prin satelit, nr. 40643810 a fost anulata. Iti multumim, Echipa Orange.
15-12-2025 08:33 PM - editat 15-12-2025 08:56 PM
Buna seara. Am scris o postare mai devreme și nu o mai găsesc. Mă poate ajuta cineva? Mulțumesc
Mi-a fost anulata o solicitare de instalare receiver fara motiv. Precizez că am mai avut probeleme cu cei de la tehnic în trecut tot pe motive de neprezentare și anulare a intervențiilor. Am stat din 24.12.2024 până 14.01.2025 fara tv.
Mesaj din 05.12. 2025 :
Iti multumim ca ai ales serviciul TV prin satelit de la Orange. In curand vei primi un SMS cu data si intervalul orar in care se va face instalarea. Daca ai nevoie de informatii, suna la 300 (gratuit) sau la 0374300300 (tarif normal).
Mesaj din 15.12.2025:
Solicitarea de interventie pentru serviciile fixe prin satelit, nr. 40643810 a fost anulata. Iti multumim, Echipa Orange.
la 15-12-2025 08:39 PM
Salutare!
Probabil că a fost mutată undeva, în cadrul postărilor anterioare.
la 15-12-2025 08:49 PM
A apărut parca ceva cu spam. După postare. Nu o regăsesc niciunde. Mulțumesc
la 15-12-2025 09:31 PM
Nici eu nu am găsit -o, din păcate!
la 15-12-2025 09:45 PM
Însemna că a fost ștearsă de administratori. Dar problema nu e rezolvată daca e ștearsa postarea. Orange devine o firma din ce in ce mai neserioasa dar și mai scumpă. Mulțumesc pt "ajutor"
la 16-12-2025 05:26 AM
Despre ce problemă era vorba?
la 16-12-2025 08:49 AM
Am făcut cerere in 05.12 pt un nou receiver. Ieri 15.12 sun sa vad daca mai vine cineva și după 2 ore primesc mesaj că solicitarea privind instalarea a fost anulată. Sun iar și un băiat îmi spune că nu arata motivele pt care au închis solicitarea și spune că revine cu un telefon peste 2 ore. Aseara mă sună un domn foarte arogant și flegmatic și îmi spune că nu are ce sa imi facă și motivele neprezentarii nu le știe și că îmi face legătura la comercial înapoi. Și în timp ce vorbeam și îi explicam mi-a pus muzica și m-a pasat la alt departament( se poate verifica, convorbirea fiind înregistrată)
Nu e singura data când am probleme. De Crăciunul trecut am stat 3 săptămâni fara semnal pt televizoare, de fiecare data anuland vizita pe teren, fara nici un motiv. Multumesc!
la 16-12-2025 08:52 AM
Salut, Vasile! Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o :((
Îți putem confirma că ea se află în atenția colegilor noștri și îți recomandăm să aștepți răspunsul lor legat de soluționarea problemei.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 16-12-2025 09:00 AM
Buna ziua. Eu înțeleg căci sunt situații și situații dar majoritatea personalului lasă de dorit. La ofertare tot probleme deoarece mi-au făcut oferta verbal și în scris primeam altceva, de 2-3 luni nu ah fost în stare se remedieze, probabil doar luna așa intra noul abonament. Daca nu se poate rezolva închid serviciile și nu ii mai deranjez nici pe cei de la tehnic. Mulțumesc!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor