Modificare abonament TV
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 02:16 PM - editat ultima oară la 29-11-2023 02:28 PM de DanielaH
Buna ziua.Am avut un abonament la Tv pe un contract expirat,am reinoit abonamentul si contactul acceptand o oferta de abonament si mi s-a zis ca in momentul in care voi primi contractul pe email atunci se va activa abonamentul de tv.A trecut o saptamana si nici abonamentul si nici email-ul nu au venit.Cat dureaza repornirea abonamentului caci eu incontinuare platesc facturi de pe ultimul abonament si marite la pret.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
29-11-2023 02:24 PM - editat 29-11-2023 02:26 PM
Salutare!
Ai depus o sesizare scrisă de reziliere a contractului? Te întreb, pentru că sunt destui agenți de la diverse firme care îți promit asta, dar uită să și rezilieze contractele.
Depune cerere de reziliere din secțiunea Contact, ca să fii sigur:
https://www.orange.ro/contact/
Contractul nou depinde de cel care ți-a făcut oferta.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 02:39 PM
Am sunat la orange si mi s-a reziliat contractul si facut oferta direct la telefon de un operator al lor

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 03:11 PM
Atunci nu ai ce să faci, decât să aștepți. Trebuia să ceri și un contract pe email și un număr de înregistrare care să ateste că ți s-a reziliat contractul vechi. Nu de alta, dar să nu te trezești cu 2 contracte.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 03:14 PM
Pai au zis acum o saptama ca imi trimit contractul pe email sa il studiez si contravaloarea abonamentului nou ,noile detalii si nu am primit nimic.
Astept sa ma contacteze un operator din nou dar dupa experientele cu ei cred ca voi alege alt prestator de servicii.Multumesc pentru raspunsuri.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-11-2023 06:29 PM
Eu cred că este bine să le trimiți ceva scris, din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-12-2023 10:17 AM
@ElenaMandru, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-12-2023 11:02 AM
Nu sa rezolvat nimic încă aștept.Cei de la Orange sunt foarte neseriosi
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 06-12-2023 11:45 AM
Este vorba despre un contract cu Orange sau Orange Romania Communications?
