anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Logare cont Voyo pe TV

icxtream
Începător

Salutare, 

Tocmai ce mi-am activat optiunea de Voyo din Orange, toate bune si frumoase, m-am logat in browser si functioneaza... numai ca, in momentul in care am incercat sa ma loghez pe TV , suprizaa, nu am optiune de logare prin Orange, doar prin Orange Comunication ... ( clientii Telekon ). 
Acum am doua mentiuni : 

1. Nu sunt client Telekon. 

2. Eu aveam deja un cont pe Voyo cu aceeasi adresa de email pe care o folosesc si pe contul de My Orange. 

Daca incerc sa ma loghez cu datele contului My Orange , ma logheza in contul meu, dar cel vechi sa zicem asa, in care trebuie sa platesc din nou, nu in cel activat prin Orange. 
Ce pot face pentru a putea folosi " noul " meu cont pe TV ?

Exista posibilitatea de a avea un user / pass separat sau ceva de genul acesta? 

Multumesc frumos pentru raspunsuri. 

2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember

Salut,

A functionat vreodata de pe TV? Logarea nu se face pe partea Voyo? Daca da, problema e pe partea lor. Nu au implementata metoda asta de logare pentru varianta de smart TV a site-ului. 

Sistemul de operare al TV-ului este Android? Poti incerca un alt browser?

Client Orange

Salut, sistemul de operare, da este Android pe TV. 

A functionat pe TV si functioneaza in continuare, dar daca ma loghez cu contul meu sa zicem " vechi " nu cel facut prin Orange. 

Ciudat este faptul ca lipseste optiunea de logare Orange , dar cealalta optiune " Orange Rich Comunication " sau cum se numeste apare. 
Numai ca eu nu sunt client Telekon. 
Am sunat la Orange si mi-au spus ca in cazul in care nu am optiune de logare prin Orange, ca pot folosi user si pass-ul folosit pentru logare in contul My Orange. 

Multumesc.