la 07-09-2023 09:44 AM
Salutare,
Tocmai ce mi-am activat optiunea de Voyo din Orange, toate bune si frumoase, m-am logat in browser si functioneaza... numai ca, in momentul in care am incercat sa ma loghez pe TV , suprizaa, nu am optiune de logare prin Orange, doar prin Orange Comunication ... ( clientii Telekon ).
Acum am doua mentiuni :
1. Nu sunt client Telekon.
2. Eu aveam deja un cont pe Voyo cu aceeasi adresa de email pe care o folosesc si pe contul de My Orange.
Daca incerc sa ma loghez cu datele contului My Orange , ma logheza in contul meu, dar cel vechi sa zicem asa, in care trebuie sa platesc din nou, nu in cel activat prin Orange.
Ce pot face pentru a putea folosi " noul " meu cont pe TV ?
Exista posibilitatea de a avea un user / pass separat sau ceva de genul acesta?
Multumesc frumos pentru raspunsuri.
07-09-2023 10:05 AM - editat 07-09-2023 10:06 AM
Salut,
A functionat vreodata de pe TV? Logarea nu se face pe partea Voyo? Daca da, problema e pe partea lor. Nu au implementata metoda asta de logare pentru varianta de smart TV a site-ului.
Sistemul de operare al TV-ului este Android? Poti incerca un alt browser?
la 07-09-2023 10:24 AM
Salut, sistemul de operare, da este Android pe TV.
A functionat pe TV si functioneaza in continuare, dar daca ma loghez cu contul meu sa zicem " vechi " nu cel facut prin Orange.
Ciudat este faptul ca lipseste optiunea de logare Orange , dar cealalta optiune " Orange Rich Comunication " sau cum se numeste apare.
Numai ca eu nu sunt client Telekon.
Am sunat la Orange si mi-au spus ca in cazul in care nu am optiune de logare prin Orange, ca pot folosi user si pass-ul folosit pentru logare in contul My Orange.
Multumesc.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor