la 29-01-2023 11:20 AM
Încă de sâmbătă nu este semnal la cablul TV prin antena ...
la 29-01-2023 11:27 AM
Salut,
Ai incercat sa faci o sesizare in sensul asta la 300 sau 0374 300 300? Daca nu, iti recomand sa faci asta, intrucat s-ar putea sa fie o problema specifica. Fie pentru zona respectiva, fie pentru echipamentul tau. Trebuie verificat.
Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu putem face niciun fel de verificari amanuntite. Incearca sa iei legatura cu cun consultant (eventual maine daca astazi nu reusesti sa gasesti pe nimeni), si fa o sesizare in sensul asta.
Daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications), poti incerca si chat-ul Djingo. Pentru transfer la operator, trebuie doar sa scrii "transfer operator".
la 29-01-2023 08:26 PM
Bunâ@Narcisa!
Te sfătuiesc să suni la 300 sau 0374300300 și apoi 1-3-2, pentru deranjamente, dar să fii lângă tv.
Până atunci, te sfătuiesc să verifici cablurile, lnb-ul mufele, eventual nivelul semnalului. Dacă nu te pricepi, poate găsești pe cineva priceput.
Eu cred că poate fi antena dereglată de la intemperiile din ultima vreme și trebuie să fie reglată de cineva priceput, care poate fi din partea Orange sau nu.
Multă baftă!
la 30-01-2023 09:54 AM
@Narcisa37, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor