la 22-11-2022 08:07 PM
Buna seara,
De 2 saptamani se vede sacadat, mai ales seara, pe toate canalele. Am sunat la deranjamente, au trimis pe cineva care nu era de la Orange, a masurat cablul (era in parametrii) si a spus ca nu are ce-i face... Am 3 televizoare si la toate am semnal 82% si calitate 100%. A mai patit cineva asa? Nu stiu ce sa fac... Ma gandesc sa renunt la abonament.
Atasez o poza cu calitatea imaginii 🙂
Va multumesc!
la 23-11-2022 05:52 AM
Salutare!
Poate e vreo problemă tot la tine și/sau cel care ți-a verificat echipamentele nu a făcut-o corespunzător. Sau poate fi și de la vremea nefavorabilă, antena dereglată. Mai mișcă un pic , dar foarte încet din lnb spre stânga, mai verificâ și cablurile pe la mufări, etc. Dacă tot nu merge, revino cu un telefon la ei.
Baftă!
la 23-11-2022 10:25 AM
Buna, Vio
Sunt pe fibra 🙂
la 23-11-2022 07:13 AM
Dacă ești pe fibra , e posibil sa fie pe undeva cablul afectat ( in afara locuinței ). Trebuie inspectat vizual pana in ODB. Eu am pățit-o acum 1 an, se vedea sacadat pana nu am mai avut imagine deloc. Am descoperit ca un vecin , când a tuns gardul viu, a răzuit puțin și fibra optica, fără sa știe ca e acolo. A fost înlocuită porțiunea respectiva și s-a rezolvat problema.
la 23-11-2022 10:26 AM
Hello!
Am cablul suspendat si la masuratoare era ok... Ciudat este ca nu face tot timpul. Mai ales seara.
la 23-11-2022 10:39 AM
Atunci poate fi din splitere, conexiuni, etc. Am avut și eu o problemă din asta și a rezolvat băiatul de la Orange imediat.
23-11-2022 11:57 AM - editat 23-11-2022 11:58 AM
Da, se mai strica mufa aia care intra in router, deși la măsurătoare zice ca e ok.
la 24-11-2022 11:58 AM
@Eduard1968, cum mai este situația? S-a remediat?
la 24-11-2022 12:45 PM
Buna ziua,
Nu s-a remediat. Ziua merge... seara este jale! Am verificat mufele si sunt ok. Probabil este un echipament in zona. Am sa chem (inca odata) echipa tehnica si vedem. Va multumesc!
la 24-11-2022 12:48 PM
la 27-11-2022 07:34 AM
Bună. Același lucru pățesc și eu de câteva săptămâni bune și tot seara. Sper sa se remedieze problema.
30-11-2022 11:00 AM - editat 30-11-2022 11:02 AM
Am patit si eu acelasi lucru prima data cand am inceput sa am de la orange cablu.
Bineinteles ca au venit cei de la telekom sa verifice semnal si asa mai departe , apartamentul proaspat renovat cabluri bagate prin pereti , totul nou si de calitate, au dat vina pe echipamentele din casa si cablaj ca sa scape.
Am luat un cablu din comert si am tras cablu din router fara instalatia mea din pereti direct in televizor si am filmat cu telefonul facea exact la fel.
Am chemat din nou echipa si le-am aratat ce am facut , dupa care au zis ca e posibil sa fie routerul de vina.
Au schimbat routerul si problema s-a rezolvat.
Mentionez ca si la mine cand erau ore de varf se manifesta problema, respectiv seara , in timpul zilei nu aveam probleme!
Succes!!!
la 25-07-2023 09:37 PM
Instalare în 17 iulie , aceeași situație la antene, totul nou montat .
Soluția doar rezilierea pare a fi ?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor