decodorul nu poate receptiona semnale
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2022 08:50 PM
decodorul nu poate receptiona semnale.1.verifica conexiunea prin cablu2.apasa I pentru informatii sau info pentru relatii cu clienti 3.schimba punctul de intrare din configuratea sistemului

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2022 09:09 PM
@iacobnicolae: Bun venit în Comunitate. Cele descrise de tine sunt o întrebare/problemă cu care te confrunți sau este o constatare/modalitate de rezolvare a unei astfel de situații? Revino cu detalii sau specifică dacă te putem ajuta cu ceva.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2022 09:42 PM
Salut Flo1,pe multe canale ale Tv apare aceasta problema!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2022 09:44 PM
Nu pot sa ma uit la multe canale din cauza acestei probleme,nu este semnal deloc!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 09-12-2022 11:16 PM
@iacobnicolae: TV-cablu sau satelit? Ai încercat o rescanare a canalelor din receiver/decodor? De când se manifestă problema? A fost făcută vreo modificare la decodor/receiver de conectică sau soft/firmware? Vreun semnal schimbat la interfața device-ului cum că ar fi vreo problemă "la bord"?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2022 12:49 AM
Tv+cablu,nu am incercat o rescanarea ,tv si receveirul au fost scoase din priza 3 sapt,dupa acea am pornit si am observat ca unele programe nu functioneaza si apare eroare mai sus mentionata!nu stiu cum sa procedez si ce metoda sa folosesc,am lasat un mail sa fiu contactat de cei de la Orange!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-12-2022 07:24 PM
Buna!
Am vazut ca ai scris ca ai lasat un email celor de la Orange. Parerea mea este ca mai bine ii suni. Pana luni, totusi, prea multe nu vei rezolva.
Ai la dispozitie serviciul clienti Orange la numarul 300. Dupa ce apelezi numarul, formeaza 1 si apoi 3, pentru a intra in legatura cu un consultant.
Daca totusi doresti sa vorbesti acum cu un consultant, poti apela numarul 401, daca ai un abonament Orange. La numarul 401 ai acces non-stop la un consultant, apelul fiind taxat cu 0.15 euro pe minut.
Cel mai probabil va fii necesara deplasarea unei echipe tehnice catre adresa ta, pentru a face verificari sau a inlocui echipamentele defecte.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2022 10:02 AM
@iacobnicolae, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2022 11:12 AM
Bună DanielaH,am abonament la telefon la Digi ,nu am găsit un număr valabil să îi contactez pe cei de la Relații cu Clienți, problema nu am rezolvato
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2022 11:32 AM
Poți apela la 0374.30.03.00 (din orice rețea, apel cu tarif normal) sau poți scrie aici - https://www.orange.ro/contact/.
