
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-06-2022 10:56 PM
Nu pot da ok la actualizare servicii și îmi apare un cod in coltul ecranului
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2022 02:25 AM
Am rezolvat, trebuia să folosesc telecomanda decoderului și nu cea a tv-ului
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 12:17 AM
Codul din coltul ecranului (daca ne referim la coltul din dreapta, sus) reprezinta rezolutia ecranului 1920x1080 si rata de refresh 50Hz (interlaced) pentru HDMI 2.
Ce model e televizorul? Se pot selecta optiunile OK sau Anulare din telecomanda? Daca da, ce se intampla cand dai OK?
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 03:57 AM
Marca tv-lui este Daewoo, cand dau ok pentru actualizare,imi apare ca in poza
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-06-2022 11:04 AM
Modelul ar trebui sa fie undeva pe spatele tv-ului. Marca televizorului nu ne ajuta cu nimic. Plus ca se vede in poza.
Trebuie ceva mai multe detalii. Daewoo face probabil milioane de modele de televizoare. Si toate arata la fel sau similar. N-avem cum sa stim care e al tau.
Eu eram curios daca poti sa dai OK la acel mesaj.
Poti sa selectezi? Daca da, inteleg ca iti apare din nou, chiar si dupa ce ai selectat OK? Nu mi-e foarte clar cum ai ajuns acolo.
Client Orange

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2022 02:25 AM
Am rezolvat, trebuia să folosesc telecomanda decoderului și nu cea a tv-ului
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-06-2022 10:40 AM
@Sorin23, îți mulțumim pentru că ai revenit cu soluția. Ne bucurăm că ai rezolvat.
Vom marca noi răspunsul tău pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm.
