anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectarea și abonarea la serviciul VOYO – client Orange Romania

GeorgianaD
Moderator

Pentru că există diferențe în activarea serviciului VOYO pentru clienții Orange Romania și Orange Romania Communications, găsiți mai jos, pașii pe care trebuie să îi urmați dacă sunteți clienti Orange Romania.

1. SMS la 321 cu textul “VOYO” de pe numărul tău de abonament. 

Atenție! Trebuie să ai creat un cont My Orange cu numărul de abonament pe care ai activat opțiunea Voyo (numărul de pe care trimiți sms-ul).

După confirmarea abonarii, accesezi pagina web VOYO sau VOYO app, selectezi Orange Romania și te poti loga folosind username-ul și parola de My Orange.

VOYO 1.png

2. Direct din aplicația Orange TV Go Web, accesezi pagina web tvgo.orange.ro, și te vei loga folosind username-ul și parola de My Orange. După logare, în partea dreapta sus selectezi Optiuni TV Go și vei fi redirectionat spre o pagina cu opțiunile partenerilor.

voyo1.jpgDin sectiunea Movie Go Unlimited apasă pe butonul Activează. În pasul final bifezi Sunt de acord cu termenii si conditiile și butonul Confirmă.

voyo2.jpg

 

3. De asemenea, abonarea la VOYO se poate realiza și accesând linkul https://voyo.protv.ro/cont-nou-premium, iar plata se realizează folosind un card bancar.

Mult succes!

Dacă aveți feedback și întrebări, vă așteptăm cu ele pe acest topic. 📺

0 Răspunsuri 0