anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

canale din grila Home TV Global care nu au subtitrare

sounds
Junior
Sunt canale din grila Home TV Global care nu au subtitrare 😞 AXN-urile, Diva, History, etc ...
Am trecut prin toate etapele de "activare dezactivare si iar activare" a optiunii subtitrare fara niciun succes 😞
Cand se va rezova aceasta problema?
10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Salut! A mai fost un subiect asemănător in comunitate... Poate te ajuta vreun răspuns de acolo... https://comunitate.orange.ro/questions/2190259-rezolvat-lipsa-subtitrare-discovery-showcase-science-animal-planet-orange-tv-satelit

sounds
Junior
Multumesc pt raspuns. Totusi este posibil ca cele 2 tehnologii sa difere, CATV vs Satelit. Pot exista alti parametri. Legat de update, am ajuns si acolo dar nu apare disponibila nicio actualizare.

Vio73
#StarMember
Pot să-ți confirm că funcționează subtitrările la toate canalele enumerate de tine și am tot Home tv Global. Televizorul folosit este unul 4k și am ci+ la el.

TheSpecialist
Maestru
Este o problema cu softul televizorului, cel mai probabil. Nu reușește sa decodeze toate subtitrările. Ai încercat pe alt televizor sa vezi dacă acele canale au subtitrare?

Vio73
#StarMember
Clar nu e de la provider sau de la canalele respective. Deci mai rămâne varianta cu propriul tv. Ai cam sau receiver?

TheSpecialist
Maestru
Pune cardul pe alt televizor, sau dacă ai receiver, leagă-l de alt TV și dacă acolo se vad subtitrările, problema sigur e cu TV-ul. Dacă problema persista și pe alt TV, diferit ca model, atunci poți solicita o echipa tehnica sa încerce sa rezolve problema.

sounds
Junior
Multumesc pt raspunsuri. Totusi problema nu s-a rezolvat Am 2 recivere la 2 televizoare diferite si ambele au acceasi problema. Va multumesc pt ajutor. Astept sa-mi raspunda cinevca de la Orange. @The Specialist List, asta vreau, un specialist de la Orange

sounds
Junior
Buna ziua din nou :) Am luat legatura la tehnic si problema momentan este de la receptoarele DVB. Aceeasi problema se regaseste si pe cardurile CI. Atat receptoarele cat si cardurile CI din acest lot nou de echipamente au aceasta problema. Ea va fi remediata imediat ce producatorul va scoate un update al softului. Asteptam :) O zi buna.

Vrajitoarea
Cunoscător
Ok, multumim ca ai revenit cu raspunsul aici 🙂 Sper sa se rezolve cat de repede problema!

Vio73
#StarMember
Problema asta a fost și pe TV satelit prin decembrie și s-a remediat.Sunt convins că nu va dura mult și se va remedia și acum. Eu am cam de vreo 3 ani acest serviciu și nu întâmpin această problemă, după cum se vede și în poze. Bine că s-a elucidat misterul!