Canal criptat!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 11:57 AM
Periodic (la 2 zile) TV-ul este nefunctional si primesc mesajul ''Canal criptat'' Am renuntat la Box-ul de la Orange asa ca am optat pentru CI-ul lor! Dar am numai probleme cu el! Stie cineva cum sa scap de aceasta problema, ca cei de la Orange sunt nepasatori....Multumesc anticipat!
7 Răspunsuri 7
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 12:29 PM
Salutare, @ionel.cristea
M-am uitat in lista de erori care pot aparea pentru un CI insa nu am vazut eroarea "Canal Criptat". Am atasat si mai jos o poza cu posibilele erori.
Asigura-te ca suportul cardului este orientat cu sigla spre exterior, e posibil sa fie asta o cauza.
Daca problema tot persista, te sfatuiesc sa iei legatura cu Serviciul Clienti prin apel telefonic la 300 (gratuit în reteaua Orange) sau 0374 300 300 (tarif normal).
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 12:40 PM
Ideea este ca functioneaza! Il setez , creez lista favorita, e stabil...insa dupa cateva zile imi incarca programul respectiv insa cu ecran negru si mesaj ''Canal criptat'' Si ma apuc sa rescanez , sa creez o noua lista...etc. E aiurea!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 12:46 PM
Poti face totusi o sesizare si sa semnalezi problema...cei de la departamentul tehnic poate s-au m-ai lovit de asta si stiu cum se poate remedia.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 01:49 PM
ionel.cristea, bun venit in Comunitate!!!
Problema asta apare la toate canalele? Ce ai, cablu TV sau antena satelit? Ce TV ai, merge doar cu un decodor sau CI?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 02:01 PM
Salutare!
Apare și la mine pe canalele criptate preț de câteva 2-3 secunde, dar apoi își revine și funcționează normal.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-01-2022 05:12 PM
Canal criptat imi apare si mie pe ci de la concurenta in special la hbouri. Dupa cel mult un minut dispare mesajul si pot urmari canalele respective in voie. Cred ca dureaza mai mult initializarea la canalele extra. Daca astepti putin si nu te grabesti sa cauti iar canalele, nu se rezolva de la sine?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 01-02-2022 10:36 AM
Cred ca este de la CI! Un specialist de la tehnic mi-a spus ca e posibil asta! Puterea semnal este 100 insa Calitatea semnalului este la 48!