la 20-11-2022 09:01 PM
Salutare,
Avand in vedere ca deja a aparut Google Pixel 7, poate ar putea Orange sa faca un sondaj in urma abonatilor si persoanelor care folosesc reteaua, cate telefoane Pixel sunt active in retea in acest moment, probabil ca se poate verifica acest lucru...si in urma acestor rezultate sa se decida daca suntem multi care folosim telefoane Pixel si sa se rezolve problema cu 5G volte si ce lipseste...
Nu cred ca Orange nu ar putea lua legatura cu Google si sa le zica ca s-a facut un sondaj si sunt multe telefoane Pixel in retea si vor sa activeze serviciile lipsa..🤔
16-12-2022 12:32 AM - editat 16-12-2022 12:34 AM
Am si eu "problema" asta pe un Pixel 7.
Am deschis un chat Orange, am intrebat de situatia 5G pe Pixel 7.
Am deja un abonament cu 5G activ la Orange.
Cateva ore mai tarziu, mi-a raspuns vag o domnisoara ... "Orange ofera suport pentru 5G doar la telefoanele cumparate de la Orange."
So ... There you go, vrei 5G, trebuie sa cumperi de la ei.
De aia nu cred ca o sa faca nimic in privinta asta in viitorul apropiat, atata vreme cat nu iese ceva profit la asta.
Pacat ca nici un carrier din Ro nu ofera 5G, m-as fi mutat instant.
16-12-2022 12:50 AM - editat 16-12-2022 12:53 AM
Pixel-urile nu sunt vandute oficial in Romania. Si din cate stiu, niciun operator nu le are in portofoliu. Exista doar la retail, si aduse din diverse tari. Deci, si sa vrei sa le cumperi de la Orange si nu poti, pentru ca Orange nu vinde Pixel-uri.
Contrar opiniei generale, NU trebuie sa cumperi de la Orange ca sa ai acces la serviciile astea. Binenteles, daca prinzi o oferta buna, go for it! N-am nimic impotriva. Dar nu te lega de faptul ca trebuie sa cumperi de la Orange ca sa ai suport pentru serviciile alea.
Orange spune doar ca nu "garanteaza" functionalitatea serviciilor pe telefoane care nu sunt comercializate de ei. Ceea ce, daca te gandesti, are sens. De ce? Pentru ca in general trebuie testate. Si atunci, daca nu-l au la vanzare, nu pot sa confirme ca functioneaza. Cuvantul important aici este "sa confirme". Nu inseamna ca nu functioneaza. Inseamna doar ca nu e confirmat. Atata tot. Sau, altfel spus, esti pe cont propriu.
Pe de alta parte, experienta spune ca au fost de-a lungul timpului telefoane cumparate de la Orange care, in urma unui update, au ramas fara VoLTE si VoWIFI. Pentru ca, binenteles, suportul operatorului e doar UNA dintre cele doua conditii pentru a beneficia de acele servicii. Cealalta parte e facuta de producator. Deci, nu e nicio "garantie". Pentru ca nu poti sa garantezi ceva ce nu tine de tine.
Si de asemenea, sunt telefoane care nu sunt sau nu au fost niciodata in portofoliul Orange si pe care functioneaza perfect toate serviciile.
09-12-2022 08:32 PM - editat 10-12-2022 08:31 AM
Mersi frumos. Intre timp, gasisem si eu. 🙂
Ideea e ca, asa cum Comunitatea Orange este formata in mare parte din clienti Orange, la fel si Comunitatea Google Help e formata din clienti/entuziasti Google/Pixel, si nu angajati Google.
Personal am obosit sa tot incerc sa inteleg cine trebuie sa faca primul pas in toata relatia asta. Si aparent niciuna dintre parti nu e dispusa sa ne dea mai multe detalii.
Cu toate astea, am cateva intrebari si comentarii:
Google VINDE deja Pixel-uri in alte tari (in care nu se vinde "oficial"). Pentru ei face fix 0 diferenta faptul ca avem noi VoLTE/VoWIFI/5G sau nu. Ei isi vand hardware-ul oricum. Oficial sau nu, banii de pe vanzarile alea ajung tot in buzunarul lor! Iar partea cu "there's no point in Google wasting their time seeking approval in such countries where only a few users use Pixel phones" n-are nicio legatura cu realitatea, dupa parerea mea.
Sunt 100% sigur ca Google are posibilitatea de a vedea foarte usor:
Deci, mi se pare foarte ciudat sa zici ca "sunt doar cativa useri de Pixel". Pentru ca:
la 15-12-2022 03:21 PM
Apreciez raspunsul!
legat de comunitate, ai dreptate, insa pe mine ma deranjeaza, daca un user scrie in numele altcuiva, in cazul asta "No one wants to believe US". US adica Google? daca nu este angajat google, ci doar un user oarecare, din start ai pierdut toata credibilitatea, si forumul si compania care nu verifica astfel de lucruri.
Nici eu nu mai stau sa caut cine este responsabil, poate la un moment dat se rezolva "de la sine"
Cum spuneai, Google ar putea sa verifice cati useri are 🙂 ei stiu mai bine unde sunt si cand, dacat mama sau nevasta 😛
Cea ce cred ca este ciudat, ca nu exista nimic oficial legat de asta, nici de la google si nici de la operatori.
15-12-2022 03:50 PM - editat 15-12-2022 03:53 PM
Aia e. Aia e partea care ma scoate din sarite si pe mine. Intrebi la operator, te trimite la producator. Intrebi la producator, te trimite la operator. Esti trimis de la unul la altul ca o minge de ping-pong, lucru care nu face altceva decat sa sporeasca toata starea asta de frustrare, cauzata de lipsa de transparenta. Si in final, tu, userul final, esti cel care iese cel mai "ciufulit" din toata treaba asta.
Frate, daca e un proces prin care operatorul (operatorii in general) trebuie sa treaca pentru ca nenorocitele alea de setari sa fie incluse si activate in sistemul de operare (pentru ca asta e singura problema), ZI ASA! E atat de greu?!
Daca tu ca producator trebuie sa vii intai cu produsul pe piata respectiva, pentru ca abia DUPA aceea, un eventual operator sa vrea sa-l adopte in portofoliul lui, atunci ZI ASA! Pentru ca cele doua lucruri sunt total diferite. Unul tine de tine ca producator, celalalt tine de operator! Macar sa stim si noi in ce directie ne indreptam.
Inteleg ca e vorba de o colaborare intre cele doua entitati. Pentru ca nu e suficient ca telefonul sa suporte setarile in soft, trebuie ca si operatorul sa suporte serviciul pe partea lui. E evident ca e vorba de o colaborare! Dar undeva, cineva, una dintre cele doua entitati, trebuie sa faca primul pas. Eh, intrebarea e foarte simpla: CINE este acea entitate?! Producatorul sau operatorul? Iti doresc mult succes sa afli raspunsul la intrebarea asta. :)) Si nu doar in ceea ce tine de telefoanele Google. Dar in special in contextul asta, pentru ca despre asta vorbim.
Asa cum e acum, e un haos total.
Cat despre intrebarea ta, tind sa cred (si evident, e doar o parere) ca acel "us", nu este "us Google", ci "us, users of the Pixel Community". Cred ca se poate intreba, daca e ceva. Dar stiu ca citisem undeva in Comunitatea Pixel, pe un topic similar (cum ziceam si mai sus, cred ca sunt cateva sute de genul asta, daca nu si mai multe), cum ca cei care raspund acolo sunt useri (probabil mai vechi, cu mai multa experienta, dar...useri oricum), nu angajati Google. Daca s-a schimbat ceva intre timp, asta nu stiu. Dar eu asa am retinut.
15-12-2022 11:46 AM - editat 15-12-2022 12:29 PM
Sunt convins că sunt mulți utilizatori Pixel și mulți doritori in Romania pentru că forumurile sunt pline de discuții despre aceste telefoane. Este un telefon foarte bun, chiar și fara 5G, VoLTE și VoWIFI. Este totuși păcat că plătim niste bani și nu ne putem bucura de tot ceea ce oferă aceste telefoane. Daca pe viitor o altă rețea o sa reușească să ne ofere acces la aceste funcții, bye bye Orange, cu toate că sunt client de zeci de ani 😀
la 16-12-2022 05:00 PM
Nu zice nimeni ca nu sunt doritori (daca as avea de ales intre Samsung si Pixel, as alege Pixel fara sa ma gandesc prea tare). Totusi, cred ca suntem cu totii constienti de faptul ca:
Si apropos: forumurile de afara nu vorbesc chiar de bine (in special 6a) si nici 7 n-ar fi chiar asa slavit. Arunca un ochi pe Reddit (r/Pixel) sa-ti faci o idee.
PS: am un topic in care intreb de VoLTE in roaming. Nu este musai, dar, pe masura ce retelele incep sa traga pe dreapta tehnologiile vechi, poate ar fi timpul sa inceapa probele (in special ca exista 2G/3G disponibil pentru fallback).
la 16-12-2022 07:48 PM
Parerile sunt impartite, sunt intr-adevar multi care se plang de fel si fel de chestii si pe Reddit si pe Facebook sunt cateva grupuri dar eu sunt multumit de Google Pixel 7. N-am avut nici o problema cu semnalul de o luna de cand il am. Chiar am semnal in locuri in care cu One Plus Nord 2 nu aveam. Calitatea apelurilor la fel, mi se pare super ok avand in vedere ca lipseste VoLTE si VoWIFI. Chiar si in Roaming a fost totul in regula. Am vazut ca multi se plang ca pierd apeluri sau ca se intrerupe, nici asta nu am patit. Singurul lucru de care imi este dor de pe One Plus este incarcarea rapida :)) dar pot sa traiesc si fara asta, daca il incarc peste noapte, am toata ziua baterie si seara il pun din nou la incarcat.
la 16-12-2022 08:47 PM
O concluzie în diagonală ar fi ca A (6a și 7a) ar avea bubele cele mai mari, iar modelul standard (6 și 7), nu ar împărtăși prea multe bube (7 pro fiind, de fapt, o cosmetizare a lui 6 decât un upgrade, similar iPhone 11-14). Vedem pe parcurs cum se reglează.
la 16-12-2022 05:28 PM
Eu am un 6a si sunt multumit de telefon. E adevarat ca nu am fost inca la tara, dar 98% din timp intr-o luna sunt la oras si nu am probleme cu semnalul.
Face poze bune si este si rapid. Bateria ma tine o zii, mai raman si cu 30%+ la baterie. Android stock, fara multe buguri (aproape deloc).
VoLTE si VoWiFi momentan, nu am simtit lipsa.
la 16-12-2022 08:44 PM
Îți dai seama ca diferențele de utilizare sunt diferite (și operatorii au setări diferite). Dacă tu ești mulțumit de aparat, chiar ma bucur și mi-aș dori ca mulți utilizatori de Pixel sa fie mulțumiți pentru a pentru a crea un feedback.
la 19-12-2022 05:21 PM
Este si aici pe comunitatea Orange o ditai discutia despre problema respectiva: https://comunitate.orange.ro/t5/re%C8%9Bea-%C8%99i-acoperire-mobil%C4%83/pixel-6-volte/td-p/36656
la 19-01-2023 02:42 PM
Salutare,
Daca vreti sa primiti ajutor din partea Google pentru produsele lor sau vreti sa transmiteti feedback puteti folosi aceasta adresa de email: support-eu@google.com
la 19-01-2023 03:19 PM
Si unde pot contacta pe OrangeRO sa cer explicati de ce nu face pasi necesari pentru a trimite setarile la google?
19-01-2023 03:58 PM - editat 19-01-2023 03:59 PM
Setarile sunt deja in Android (AOSP). Nu aia e problema.
Oricum, pentru contact, ai aici metodele de contact in scris, atat pentru ORO cat si pentru OROC.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor