la 23-12-2024 05:42 PM - editat ultima oară la 24-12-2024 08:18 AM de DanielaH
Bună seara, am achiziționat un telefon S24 FE de la Orange cu prelungire abonament. A funcționat perfect pana a întrat noul abonament în aplicare(net nelimitat 5G..smart elit 25 e ab) de atunci nu mai am semnal la telefon, datele mobile abia funcționează, ca semnal am o liniuța, și în casa aproape deloc. Primesc mesaj de la mesagerie ca am fost apelat. Cei de la Orange ma tot amânat cu un răspuns. Am selectat sa primesc mesaju cu instalare servicii de la Orange, surpriza...telefonul nu poate fi selectat manual ca nu e în lista, după Imei zice ca nu poate fi identificat...chiar nu știu ce sa ii fac. Mulțumesc
24-12-2024 07:58 AM - editat 24-12-2024 08:03 AM
Salut!
1. Încearcă să introduci numărul de telefon aici
Vei primi un cod prin SMS pe care o să trebuiască să îl introduci.
Sau 2. Apelează *100*6# și solicită setările pentru internet și mesaje multimedia acolo. Poate o sa se rezolve așa.
Mie mi-a mers așa acum vreo 2 ani când mi-am schimbat telefonul
la 24-12-2024 03:19 PM
la 24-12-2024 03:50 PM
Ai incercat sa bagi in telefon un alt SIM? Cum se manifesta?
la 24-12-2024 03:53 PM
Am încercat, aceeași treaba. Cartela e schimbata de aproximativ 1an jumate.
la 24-12-2024 04:26 PM
Deci cu alt SIM problema persista? Atunci problema pare a fi telefonul.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor