
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 05:13 PM
Urmaresc site-ul de foarte mult timp si vad ca telefonul tot nu mai revine in stoc. M-am abonat si sa primesc notificare odata cu reintrarea in stoc. Este un telefon destul de nou, va fi din nou disponibil (macar in 2 saptamani) ?
1 Soluţie acceptată‚

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 05:36 PM
Salut! Momentan, din informatiile pe care le detinem, telefonul nu va reveni in stoc in viitorul apropiat.
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 05:36 PM
Salut! Momentan, din informatiile pe care le detinem, telefonul nu va reveni in stoc in viitorul apropiat.
Anonim
Neaplicabil
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 05:40 PM
Este scos din productie, deci nu se mai aduce. Doar daca gasesti stoc pe undeva sa il mai iei...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 06:39 PM
Samsung S20
https://www.compari.ro/telefoane-mobile-c3277/samsung/galaxy-s20-128gb-8gb-ram-dual-g980f-p535254726/

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-02-2021 09:47 PM
Te sfatuiesc sa nu faci comanda online. In urma cu o luna am facu o comanda Samsung Galaxy S20 si cand am deschis coletul am gasit decat factura telefonului si o pereche de cercei cu factura lor.
Am contacta imediat Serviciul Clienti Orange unde mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic "sigilat" si se vor ocupa ei de problema. Nu m-a mai contacta nimeni, am sunat de nenumarate ori la Serviciul Clienti si mi se spunea doar sa astept. Dupa o luna de insistent din partea mea catre Serviciul Clienti un operator mi-a dat o adresa de email unde sa trimit poze cu ce am gasit in colet.
MI s-a raspuns sec ca cei de la FanCurier sustin ca respectivul colet a fost sigilat si ca trebuia sa intocmnesc proces verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operatorul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier)
Deci, interesul celor de la Orange fata de clientii lor este 0.
Desi, exista o plangere catre FanCurier si pentru coletul aflat la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, cei de la Orange si FanCurier sustin ca pachetul a fost sigilat.
Am ramas cu un avans de 860 Ron pierdut, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu o rata de 100 RON timp de 2 ani.
