Te sfatuiesc sa nu faci comanda online. In urma cu o luna am facu o comanda Samsung Galaxy S20 si cand am deschis coletul am gasit decat factura telefonului si o pereche de cercei cu factura lor.
Am contacta imediat Serviciul Clienti Orange unde mi s-a spus sa nu ma intorc la FanCurier intrucat coletul a fost teoretic "sigilat" si se vor ocupa ei de problema. Nu m-a mai contacta nimeni, am sunat de nenumarate ori la Serviciul Clienti si mi se spunea doar sa astept. Dupa o luna de insistent din partea mea catre Serviciul Clienti un operator mi-a dat o adresa de email unde sa trimit poze cu ce am gasit in colet.
MI s-a raspuns sec ca cei de la FanCurier sustin ca respectivul colet a fost sigilat si ca trebuia sa intocmnesc proces verbal cand am vazut ca lipseste telefonul( desi operatorul lor mi-a spus sa nu ma intorc la FanCurier)
Deci, interesul celor de la Orange fata de clientii lor este 0.
Desi, exista o plangere catre FanCurier si pentru coletul aflat la mine, deoarece nu a ajuns la destinatar, cei de la Orange si FanCurier sustin ca pachetul a fost sigilat.
Am ramas cu un avans de 860 Ron pierdut, un abonament marit de la 9 la 17 euro si cu o rata de 100 RON timp de 2 ani.