Da, asta ma scoate si pe mine din sarite. Si eu am cerut mai demult exact acelasi lucru. Sa fiu transferat la cineva de la Tehnic, cu care sa pot vorbi Tehnic. Nu e nicio problema ca domnisoara care raspunde la telefon nu stie. E perfect normal. Si nu e job-ul ei sa stie lucruri de genul asta. Dar refuzul de a face legatura mai departe la cineva care ar putea sa ofere o solutie mi se pare inacceptabil. Nu stiu care e politica Orange in sensul asta. Nu stiu daca asta e procedura standard pentru asa ceva. Dar daca tu nu poti sa ma ajuti, si nici nu vrei sa ma redirectezi catre cineva care poate, mi se pare un pic rea vointa.
Lasand la o partea ca toata trecerea asta prin call center e usor pierdere de timp, si se face pe timpul, pe nervii, si cateodata si pe banii clientului. Dar daca, in urma acelei interactiuni, nici nu reusesti sa rezolvi problema, e cu atata mai frustrant. Asa ca, din pacate, te inteleg perfect. Si imi pare nespus de rau ca nu am un telefon identic (n-am mai folosit Samsung de foarte mult tip, si oricum mi-ar trebui si un TV cu care sa testesz), astfel incat sa incerc si eu sa vad daca pot sa-i dau de cap.
Daca nu cumva e vreun volum setat pe undeva special pentru browser...nu stiu ce sa zic. Cateodata, lipsa volumului e confundata cu lipsa totala a sunetului. Deci, daca de pe TV e setat suficient de sus cat sa se auda, iar de pe telefon nu ai vreo setare special pentru browser, chiar n-am idee ce ar puta sa fie.
Eu stiu sa poti seta volumul doar pentru o singura aplicatie. Daca poti, incearca si asta. De asemenea, inultima instanta, cu toate ca nu e deloc eficient, poti incerca o revenire la setarile din fabrica (ceea ce din pacate o sa stearga si toate datele de pe telefon).
Dar pana acolo, incearca o pornire a telefonului in Safe Mode. Ca sa intri in Safe Mode, tine apasat butonul de Power (daca telefonul e pronit), cand iti apare meniul, tine apasat butonul de pe ecran cu Power Off. Ar trebui sa vezi undeva Safe Mode. Dupa restart, ar trebui sa-ti apara un watermark undeva intr-un colt unde scrie Safe Mode. Incearca sa reproduci problema. Ca sa iesi din Safe Mode, dai un restart normal la telefon.
Si daca nu vrea si nu vrea, in ultima instanta poti incerca sa faci un backup din telefon, la tot ce ai, dai un Factory Reset, dupa restart urmezi pasii, FARA sa dai restore din backup, testezi din nou minunea aia de problema, si daca nu se rezolva, mai dai un Factory Reset, si de data asta dai cu Restore Backup din Google. Parerea mea e ca ar trebui folosita chestia asta doar ca ultima solutie, pentru ca, dupa cum am zis, iti sterge tot de pe telefon, si chiar si cu backup, s-ar putea sa trebuiasca sa-ti recreezi folderele si ce mai aveai pe homescreen.
Client Orange