la 23-12-2024 05:42 PM - editat ultima oară la 24-12-2024 08:18 AM de DanielaH
Bună seara, am achiziționat un telefon S24 FE de la Orange cu prelungire abonament. A funcționat perfect pana a întrat noul abonament în aplicare(net nelimitat 5G..smart elit 25 e ab) de atunci nu mai am semnal la telefon, datele mobile abia funcționează, ca semnal am o liniuța, și în casa aproape deloc. Primesc mesaj de la mesagerie ca am fost apelat. Cei de la Orange ma tot amânat cu un răspuns. Am selectat sa primesc mesaju cu instalare servicii de la Orange, surpriza...telefonul nu poate fi selectat manual ca nu e în lista, după Imei zice ca nu poate fi identificat...chiar nu știu ce sa ii fac. Mulțumesc
la 23-12-2024 05:56 PM
Salut,
Ai incercat o resetare a setarilor de rețea?
Poți muta sim-ul într-un alt telefon și vezi cum se comporta.
la 23-12-2024 07:10 PM
Salut. Am încercat toate posibilitățile sim 2 resetare setărilor de rețea, am băgat și sim-ul în alt telefon, funcționează la fel. Am bagat alt sim în S24 ,aceeași treaba. Mai ar fi varianta cu Esim, sau sa îmi dea ei setările pt S24FE ( dacă le găsesc ei ...)
la 24-12-2024 06:09 PM
Ești sigur că nu este vorba de o problema cu semnalul in zona având în vedere că ai pus atât sim-ul tau într-un alt telefon cât și un alt sim in telefonul tau.
Telefonul are update-ul la zi?
Poți face un back-up și apoi o resetare din fabrica daca telefonul a avut un poate recent.
la 23-12-2024 06:57 PM
Salutare!
Poți încerca o oprire/ repornire, chiar un mod avion și vezi ce se întâmplă.
Dacă tot nu reușești, poți să îi contactezi din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator, cerându-le să îți facă o resetare de cont din calculatoarele lor. Probabil că la trecerea la noua oferită a rămas ceva ,, agățat ".
Sper să reușești!
Succes!
la 23-12-2024 07:21 PM
la 23-12-2024 07:55 PM
Să nu fie din telefon! Zici că și cu sim-ul în alt telefon sunt probleme?
la 23-12-2024 09:47 PM
Aceeași problema. Și 5G nu am văzut niciodată. Chiar dacă am fost în mijlocul Timișoarei
la 23-12-2024 11:37 PM
Eu zic ca e o problema din centrala Orange, pe contul tau, si doar acolo trebuie verificat ce nu e activat pe numarul tau. Trebuie sa contactezi pe chat sau telefonic si sa ceri sa ti se verifice contul.
la 23-12-2024 11:42 PM
Am cerut, toți operatorii spun ca nu tine de ei, ci de departamentul tehnic, departamentul da un răspuns în 30.de zile lucrătoare, nu pot face alta sesizare ca am deja 1 deschisa și le închid automat
la 23-12-2024 11:44 PM
Ar mai fi o varianta, sa schimbi SIM-ul.
24-12-2024 07:58 AM - editat 24-12-2024 08:03 AM
Salut!
1. Încearcă să introduci numărul de telefon aici
Vei primi un cod prin SMS pe care o să trebuiască să îl introduci.
Sau 2. Apelează *100*6# și solicită setările pentru internet și mesaje multimedia acolo. Poate o sa se rezolve așa.
Mie mi-a mers așa acum vreo 2 ani când mi-am schimbat telefonul
la 24-12-2024 03:19 PM
la 24-12-2024 03:50 PM
Ai incercat sa bagi in telefon un alt SIM? Cum se manifesta?
la 24-12-2024 03:53 PM
Am încercat, aceeași treaba. Cartela e schimbata de aproximativ 1an jumate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor