anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Precomenzi Iphone 15 ProMax

AndreeaSab
Junior

Anul acesta oare cat asteptam dupa precomenzi? 

165 Răspunsuri 165

Cristi34
Junior entuziast

Din septembrie a facut precomanda daca nu ma insel din 15.09😂 la 15 promax

Salut, ce model ai avut si in ce data?

George78
Junior

Eu am precomandă pentru IPhone 15 PM NT 256gb,din data 17.10,iar tipa din imagine avea din 30.10 și a primit telefonul. Nu pot să înțeleg în ce mod livrează comenzile. i acest model de telefon pe această culoare este disponibil în stoc la Flanco,Altex,eMag,la orange ……

Cristi34
Junior entuziast

Da interesant. eu am facut din orange shop la data de 06.10 nu a ajuns nici acum :)) la 3x 15 Pro si nu cred ca lumea rupe usa asa la 15 pro ca la 15 PM

Carmen99
Începător

Salutare,

A primit cineva comanda de iphone 15 pro max? La mine deja se implinesc cele 30 de zile si nu am nici un status.

Din pacate comanda este facuta si intr-un magazin fizic iar asistenta online este complet inutila in cazul in care se vrea un status al comenzii.

@Carmen99: Bine ai venit în Comunitatea Orange. Stocul magazinului online diferă de stocurile fiecărui magazin fizic, și de asemenea, inclusiv controlul statusului comenzii. Cel mai bine este să insiști și să întrebi la magazinul fizic în care ai plasat comanda, în speranța unui răspuns favorabil. Numai bine.

Dinu0
Junior entuziast

Haha, eu astept de mai bine de 3 luni precomanda si inca nu a venit..

Cristi34
Junior entuziast

Nu si se pare nu vor cam deloc sa faca ceva in legatura cu asta.... in special si cu orange shop-urile

Dinu0
Junior entuziast

Cica ieri au venit multe comenzi, voi ati primit ceva? Eu din 15.09 tot nimic.

Cristi34
Junior entuziast

Nu, deja este un subiect taboo ...

In baza prelungirii de contract, beneficiez de o oferta cu o reducere substantiala, pentru un Iphone 15 Pro Max, 512 GB, Black Titanium. Dupa acceptarea ofertei de catre mine, precomanda a fost efectuata de catre consultantul de vanzari Orange, in data de 18.09. Pana astazi, nimic. La circa o luna dupa efectuarea precomenzii, am luat legatura cu consultantul Orange, sa vad care este situatia. Mi s-a spus ca nu stiu nimic, totul depinde de Apple, dar din pacate, fata de anii trecuti cand Apple oferea un termen de 90 de zile pentru onorarea precomenzilor, anul acesta, nu au oferit un termen. Teoretic, mi s-a spus ca ar trebui sa se miste mai repede de 3 luni, dar fara a sti ceva concret, fiind doar o banuiala, avand in vedere ca nu mai exista restrictiile din pandemie si criza de microcipuri. De la efectuarea precomenzii, primesc lunar SMS, cu reinnoirea acesteia (am primit deja SMS de 3 ori). Nu cred ca exista vreo sansa sa vina saptamana viitoare, pana la sfarsitul anului. In conditiile in care la Emag, Altex, Flanco, etc, s-au primit stocuri noi, cel putin o data, dupa primirea stocurilor initiale de la lansare, daca nu era vorba de o reducere substantiala in cazul meu in baza prelungirii de contract, as fi cumparat de mult din alta parte.

Dinu0
Junior entuziast

Am intrebat o cunostinta care lucreaza la orange in alt oras. Concluzia este ca suntem luati de **beep**, iar precomenzile nu se dau in ordinea in care au fost plasate, ci in ordinea importantei si cat comision primeste angajatul care te ia de **beep**. Copy paste din conversatie:

"Trebuie să verificăm contul să vedem în ce condiții se poate factura. Toate sunt rezervate dacă sunt și se fac excepții dacă ne convine contractul și îl așteaptă ulterior magazinul la schimb. Pentru clienți existenți oferta este slabă. Portare, servicii fixe adăugate pe cont sau persoană juridică mai e cum e. Vă recomand cu card de cumpărături de la eMag sau alți retaileri mai rapid."

 

Dinu0
Junior entuziast

Direct la vodafone ma duc astazi, sa vedem ce comision au la portarea din orange in alta retea.

Pana la urma m-am decis sa nu mai astept si am luat azi legatura cu consultantul Orange, sa vad care este starea precomenzii. Dupa 3 luni de zile, absolut nicio schimbare. Ceea ce mi se pare ireal. Ba mai mult aceeasi tentativa de a taragana lucrurile. Mai exact, raspunsul la interpelarea mea, a fost urmatorul:

"Buna ziua,

Am escaladat situatia la colegul meu care sa ocupat de precomanda. Revin imediat ce am un raspuns.

Multumesc"

Cu asta, eu am incheiat socotelile cu Orange, in privinta achizitionarii unui telefon. Chiar de bataie de joc nu am ajuns, ca si asa am asteptat mult prea mult, in conditiile la care la alti retaileri nationali (din cate stiu Orange e companie multinationala, nu magazin de cartier) stocurile au fost reinnoite de 2 sau mai multe ori dupa primirea stocului initial. In fine,am si dat comanda la Emag, maine imi ajunge. 

Iti recomand (si le recomand tuturor in aceeasi situatie), sa nu-ti mai faci precomenzi la iPhone-uri. Problema este veche de ani de zile. In fiecare an aceeasi problema. Si recomand, de asemenea, un card de credit pentru plati in rate, si un prepay in locul unui abonament. Dar daca sunt motive intemeiate pentru care se doreste un abonament, se poate merge si pe varianta cu abonament. Dar oricum, nu recomand precomenzile de genul asta. 

Oricum, te felicit pentru alegerea facuta, si sper sa te bucuri de noul telefon cat mai mult timp.

Client Orange