anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot returna un încărcător iPhone nedesfăcut?

MihaelaC
Începător

Bună seara! 
Pot returna un încărcător iPhone nedesfăcut? Precizez ca nu am bonul dar am tranzacția în aplicația bancară. 

1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti incerca sa-l returnezi in magazinul (inteleg ca vorbim de un magazin fizic) din care l-ai cumparat. Ar trebui sa aiba un duplicat la acel bon.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember

Salut,

Poti incerca sa-l returnezi in magazinul (inteleg ca vorbim de un magazin fizic) din care l-ai cumparat. Ar trebui sa aiba un duplicat la acel bon.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Mihaela, cand si de unde ai cumparat incarcatorul?

Bună! Ieri l-am cumpărat din Orange Sun Plaza. 

Poți încerca să-l duci înapoi azi și le arăți plata în aplicația băncii. Cred că se aplica regula celor 24 de ore și în cazul accesoriilor. 

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Poți încerca unde l-ai cumpărat și acei din magazin probabil te vor ajuta. Ar trebui să aibă un duplicat pe acolo !

Baftă!

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Mergi  cu el înapoi și le spui care este problema!

Anonim
Neaplicabil

Buna,

Din păcate acceptarea returnării produsului rămâne la latitudinea vânzătorului.

Returnarea produsului trebuie însoțită și de o motivatie (produs necorespunzător, nu este conform cu descrierea ,produs defect).

Bafta!

Paradoxal, în astfel de situații (adică cele în care operația de retur se face după intervalul de timp prevăzut), returul nu este acceptat. Chiar și la un echipament defect, nu se restituie suma plătită decât dacă echipamentul nu se poate nici repara și nici înlocui.

Anonim
Neaplicabil

Poate nu corespunde descrierii ce apare pe bonul fiscal.😉

Atât doar că nici nu există bon (a fost plătit online) și este sigilat. 😉

Anonim
Neaplicabil

Întotdeauna va fi la latitudinea vânzătorului.

Regulile nu trebuie încălcate dar pot fi interpretate.

A fost plătit cu cardul in magazin, bonul nu a fost dat clientului.

Pardon, nu am observat. Atunci nici pomeneală de retur la un produs din magazin fizic la care nu mai există bon fiscal. Nici măcar un covrig nu ți-l schimbă pe-o chiflă în lipsa bonului. Iar după 24 de ore.... adio.