anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai ma pot conecta la rețea după actualizarea la 16.4

Dany320
Junior entuziast

Salut,
După actualizarea la 16.4 (iphone 24), am întâmpinat următoarea problema legată de semnal (rețeaua de telefonie mobila).
Nu mai ma pot conecta la rețea, telefonul este actualizat la zi, am esim, am încercat sa bag și cartela dar fără nici un rezultat. Cum pot remedia acesta problema?

107 Răspunsuri 107

Dany320
Junior entuziast

Au zis ca iPhone 14 au avut multe probleme in general,ast sa văd ce zice,a fost un bug puternic cred…

Nu e prima data, mai sunt cazuri pe internet. Exista mai multe motive pentru care o placa de baza se poate defecta sau pierde din caracteristici(ca in cazul nostru) după un update. In mod normal aceste componente ar trebui analizate si testate de către echipa de dezvoltare după un astfel de episod. 

Eu nu am auzit pana acum problema asta,mai ales la iphone..

Cel mai probabil "lipitura" avea deja probleme, doar astepta socul sa se strice.

E posibil, da. 🙂 E posibil sa fi fost deja cu probleme, iar acel update sa fi fost doar "cireasa de pe tort".

Pentru confirmare, cum ziceam si mai sus, se poate pune versiunea de dinainte. Daca nu merge, inseamna ca damage-ul a fost intr-adevar pe partea de hardware, si orice soft ai pune acum...e deja tarziu. Daca merge, inseamna ca e ceva cu acel update si se poate testa un 16.5 de exemplu, care este acum in Beta, in ideea in care ar putea sa rezolve problema asta.

Client Orange

Da și eu sunt curios ca e ceva rar

arsradu
#StarMember

Experienta oamenilor e normal sa fie diferita. Dar, in ceea ce ma priveste, dintre cate iPhone-urile am testat, si cate am avut, si eu si apropiatii mei, ca telefoane personale, n-am auzit (si n-am patit) niciodata ca un update de soft sa strice componente hardware. Si am avut mult timp inclusiv versiuni Beta, care ai zice ca sunt mai predispuse la bug-uri. Deci, o versiune finala, si oficiala...in experienta mea, cu atat mai mult nu ar trebui sa strice nimic. Cel putin nimic hardware. Nu e imposibil, binenteles, si si eu sunt foarte curios, daca a fost intr-adevar acel update, ce anume a cauzat problema asta. Dar...in experienta mea cu iPhone-urile, e extrem de putin probabil.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Da asa mi a zis la service,sa vedem ce mai descoperă încă este in teste luni e rezultatul final,dacă îl trimite in Cehia sau nu…

Dar de ce il trimit in Cehia...? iStyle nu are service la noi? Nu inteleg de ce trebuie sa ajunga in Cehia.

Client Orange

Neoficial: iStyle Romania nu s-ar ridica la pretentiile telefonului. Din fericire, cat am avut IPhone (sau orice alt telefon) n-a fost nevoie sa apelez la garantie sau post garantie, dar am mai citit pe "internetul liber" ca nu sunt cei mai profi cand vine vorba de reparatii. Ochiometric, la ce recenzii imi arata Gogu', media ar fi cam de 3.5 din 5 (cu note si peste, dar si sub medie pe diverse probleme, nu doar telefoane).

:))) Eu n-am avut probleme cu ei pana acum. Singura problema e cu Apple in sine, dar deja asta e alta discutie. :)) Am trimis mai demult un iPhone 7 cu probleme de port Lightning si s-a rezolvat foarte ok. Dar aia e o reparatie pe care o poti face si singur acasa, daca ai piesele la indemana. Probabil ca pentru lucruri mai complicate, trimit in alta parte. Ciudat, totusi. Aveam impresia ca toate reparatiile se fac "in house".

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Au zis ca iei nu au voie sa desfacă produsle,se trimit in alta tara sa umble in ele dacă e ceva,dar a zis ca dac anu poate sa îl facă iei îl trimit acolo pt diagnostic mai detaliat,si daca e ceva de desfcaut cred ca îmi da altul nou…eu l am luat de la orange si nush dacă au trb cu istyle.

Ah, atunci se explica. Telefonul e inca in garantia oferita de Apple (primul an)? Daca da, il poti duce tu la iStyle unde, pe baza serialului se poate face reparatia.

Client Orange

Dany320
Junior entuziast

Da e in 1 an îl am de din Octombrie de când a apărut,la istyle a zis ca e contra cost dacă îl fac la ei,și mai bn ma duc la orange de unde îl am,ca au și iei service.

Au si service. Dar problema e asa: Orange nu e Apple Authorised Service Provider. iStyle este. Si nu are de ce sa te coste nimic daca defectul nu e cauzat de tine.

Client Orange