anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Iphone blocat in retea

RVS
Junior

Hello! Sprea marea mea surprindere am descoperit ca Iphoneul meu (Iphone11) era blocat in retea. Context: l-am cumparat online de la Orange insa nu in cadrul abonamentului. In plus achizitia a avut loc in urma cu 3 ani jum (2021 ian). Agentul din Call Center mi-a spus ca nu stie de ce era blocat.

Ati patit si voi asa? Aveti idee de ce era blocat?

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Salut @RVS

In aceea perioada un telefon iPhone era vândut blocat indiferent daca il cumpărai la abonament sau liber, iar daca doreai deblocarea pentru ca l-ai luat la liber, trebuia sa faci o cerere in acest sens către Orange. 

Poti sa faci asta si acum din contul My Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/help/telefoane-si-setari/decodare-telefon

sau poți scrie un mesaj din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/ si vei primi un cod pentru deblocare.

sau poți sa mergi intr-un magazin Orange Shop.

Sa ne spui daca ai reușit.

 

Update (DanielaH, Moderator):

Începând cu data de 17 aprilie 2025, formularul de contact de pe site nu va mai fi disponibil.

  • Pentru a lua legătura cu colegii noștri puteți utiliza oricare din metodele de contact de aici.
  • Pentru a transmite documente puteți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea "Altele" > "Contact și feedback" > "Scrie-ne".

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Gabubu
Angajat Orange

Salutare,

Pentru iPhone-urile codate in reteaua Orange ai putea solicita deblocarea sa. Pentru asta ai doua modalitati:

  1. Din contul MyOrange (versiunea WEB din browser) la "Servicii", urmat de tab-ul "Telefoane", apoi "Decodare telefon" Gabubu_0-1718198149536.png
  2. Mergi la cel mai apropiat magazin Orange Shop pentru asistenta.

Sper ca te-am ajutat,
Gabubu

Multumesc pentru raspuns. Deblocarea am efectuat-o . Eram curioasa de ce a fost blocat dat fiind contextul achizitiei

RafaHelper
#StarMember

Salut @RVS

In aceea perioada un telefon iPhone era vândut blocat indiferent daca il cumpărai la abonament sau liber, iar daca doreai deblocarea pentru ca l-ai luat la liber, trebuia sa faci o cerere in acest sens către Orange. 

Poti sa faci asta si acum din contul My Orange, găsești mai multe detalii aici: https://www.orange.ro/help/telefoane-si-setari/decodare-telefon

sau poți scrie un mesaj din secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/ si vei primi un cod pentru deblocare.

sau poți sa mergi intr-un magazin Orange Shop.

Sa ne spui daca ai reușit.

 

Update (DanielaH, Moderator):

Începând cu data de 17 aprilie 2025, formularul de contact de pe site nu va mai fi disponibil.

  • Pentru a lua legătura cu colegii noștri puteți utiliza oricare din metodele de contact de aici.
  • Pentru a transmite documente puteți folosi chat-ul din aplicația My Orange, secțiunea "Altele" > "Contact și feedback" > "Scrie-ne".

Merci pentru informatii si detalii. Nu stiam ca venea blocat indiferent de tipul achizitiei. Am rezolvat cu deblocarea impreuna cu agentul Orange, insa acesta nu a stiut de ce era blocat 😊 now i know.

Jay
Campion certificat

Salut!

Pana în septembrie anul trecut toate telefoanele Iphone erau codate. 

Din septembrie s-a renunțat la codarea telefoanelor Iphone, începând cu Iphone 15.

A fost si in comunitate un topic despre asta  aici... https://comunitate.orange.ro/t5/telefoane-tablete-%C8%99i-accesorii/ve%C8%99ti-bune-telefoanele-ipho...

 

Mera mult pentru raspuns. All clear now ☺️