la 07-05-2023 01:20 PM
Buna tuturor,
am achizitionat de curand un iphone 14,l-am blocat,.exista sanse sa il mai pot debloca?
mentionez ca am trimis la apple suport actele de achizitie primite de la orange
la 07-05-2023 07:55 PM
Salut,
In ce sens e blocat? In retea? Cod PIN? Apple ID uitat? Blocat in iCloud?
Te asteptam cu mai multe detalii.
la 07-05-2023 08:53 PM
Sa pus de multe ori gresit codul de blocare al ecranului,am fost cu el la un service si ma ajutat in sensul ca acu are statusul blocat la proprietar,dar problema e ca am uitat id apple si parola
la 07-05-2023 08:58 PM
In cazul asta doar Apple te mai poate ajuta, pe baza acelor documente de achizitie. Dar da, cred ca se poate rezolva.
la 07-05-2023 09:06 PM
Sper sa se poata,in sensul ca telefonul este luat pe abonament pe numele meu,dar e folosit de sotul,contul a fost facut cu numele lui si adresa lui de mail,dar ma gandesc ca din moment ce nu e furat,ar trebui sa il deblocheze,
multumesc pt raspuns
la 08-05-2023 10:07 AM
Recomandare: titularul contului de iCloud sa deschida tichet la Apple si sa detalieze la ei. Deblocarea se poate face, in cel mai rau caz va fi necesar sa-l deblochezi cu contul tau de iCloud (in cazul in care Apple nu face acea "conexiune" intre voi doi (ca soti)).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor