anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Garantie telefon din My Orange

Mihaela_46
Junior

Buna ziua,va rog ajutati-ma unde gasesc in contul meu orange garantia unui telefon comandat de pe magazinul online?

1 Soluţie acceptată‚

RafaHelper
#StarMember

Buna @Mihaela_46

Garanția, si aici ma refer la foaia tipărită pe care scrie Certificat de garanție, o primești in colet împreună cu cutia produsului si factura. Pentru a beneficia de garanție ai nevoie de factura, iar foaia pe care scrie Certificat de garanție nu este obligatorie. Daca nu mai ai factura o poți descarca din contul tau/aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/invoices


După ce ai factura poți merge la serviceul autorizat sau intr-un magazin Orange daca ai probleme cu produsul cumpărat.

Exista producători care au garanție electronică indiferent de unde ai cumpărat produsul.

Ne poți spune cu ce produs ai probleme?

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Buna 

Ai un post similar aici:

https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/service-la-telefon-cumparat-online/m-p/56639

Poate te ajuta.

Factura și certificatul le-ai primit pe mail la realizarea comenzii online,rareori sunt trimise fizic doar la cerere.

Daca nu suna la Nr 300 serviciul relații cu clienții și explică situația numai titularul poate cere informatiile.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bună!

Nu găsești garanția, dar factura o ai cu siguranță în secțiunea Comenzile mele, fiind logată în My Orange. Garanția, dacă telefonul a fost achiziționat online, o găsești în pachetul telefonului, iar dacă nu o găsești pe cea dată atunci, poți cere un duplicat din secțiunea Contact sau de la magazinul de unde ai făcut achiziția, dacă ai luat telefonul dintr-un magazin fizic.

Din secțiunea Contact, poți să le scrii de aici (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Baftă!

Razvan
#StarMember

Bună! Garanția telefonului o primești în format fizic, odată cu primirea teleconului. Orange, încă nu a implementat garanția produselor în format electronic.

RafaHelper
#StarMember

Buna @Mihaela_46

Garanția, si aici ma refer la foaia tipărită pe care scrie Certificat de garanție, o primești in colet împreună cu cutia produsului si factura. Pentru a beneficia de garanție ai nevoie de factura, iar foaia pe care scrie Certificat de garanție nu este obligatorie. Daca nu mai ai factura o poți descarca din contul tau/aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/invoices


După ce ai factura poți merge la serviceul autorizat sau intr-un magazin Orange daca ai probleme cu produsul cumpărat.

Exista producători care au garanție electronică indiferent de unde ai cumpărat produsul.

Ne poți spune cu ce produs ai probleme?

Mulțumesc pentru raspuns. Am probleme cu un Samsung Z Fold 4 (este mult de detaliat) dar l-am trimis în service la Orange.Am fost în Orange Shop și mi-au printat factura am vorbit la centala Orange și mi-au spus ca ii suficienta factura,aștept sa  vad ce mai urmează.

Cu drag, ma bucur ca ai rezolvat. Pe viitor poți trimite telefonul aflat in garanție si gratis prin curier de aici: https://esdrom.ro/trimiteprodusul/ iar daca ești din București poți merge la Service-ul SAMSUNG aflat aici: https://maps.app.goo.gl/wGixy7GHqXHDdBuJ7 unde se garantează repararea in 2 ore.

Pololică
#StarMember

Dacă ai telefon Huawei, garanția o poți găsi în My Huawei - > Contul Meu - > Informațiile Mele - > Garanția (și apeși sa completeze automat IMEI).

Totuși, cauta pe mail factura (ar trebui sa cauți Orange și ar trebui s-o găsești).