
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2024 12:03 PM - editat ultima oară la 25-01-2024 08:54 AM de GeorgianaD
Buna ziua,va rog ajutati-ma unde gasesc in contul meu orange garantia unui telefon comandat de pe magazinul online?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2024 12:51 PM
Buna @Mihaela_46,
Garanția, si aici ma refer la foaia tipărită pe care scrie Certificat de garanție, o primești in colet împreună cu cutia produsului si factura. Pentru a beneficia de garanție ai nevoie de factura, iar foaia pe care scrie Certificat de garanție nu este obligatorie. Daca nu mai ai factura o poți descarca din contul tau/aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/invoices
După ce ai factura poți merge la serviceul autorizat sau intr-un magazin Orange daca ai probleme cu produsul cumpărat.
Exista producători care au garanție electronică indiferent de unde ai cumpărat produsul.
Ne poți spune cu ce produs ai probleme?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-01-2024 12:09 PM - editat 24-01-2024 02:40 PM
Buna
Ai un post similar aici:
https://comunitate.orange.ro/t5/orange-service/service-la-telefon-cumparat-online/m-p/56639
Poate te ajuta.
Factura și certificatul le-ai primit pe mail la realizarea comenzii online,rareori sunt trimise fizic doar la cerere.
Daca nu suna la Nr 300 serviciul relații cu clienții și explică situația numai titularul poate cere informatiile.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-01-2024 12:25 PM - editat 24-01-2024 03:22 PM
Bună!
Nu găsești garanția, dar factura o ai cu siguranță în secțiunea Comenzile mele, fiind logată în My Orange. Garanția, dacă telefonul a fost achiziționat online, o găsești în pachetul telefonului, iar dacă nu o găsești pe cea dată atunci, poți cere un duplicat din secțiunea Contact sau de la magazinul de unde ai făcut achiziția, dacă ai luat telefonul dintr-un magazin fizic.
Din secțiunea Contact, poți să le scrii de aici (mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2024 02:27 PM
Bună! Garanția telefonului o primești în format fizic, odată cu primirea teleconului. Orange, încă nu a implementat garanția produselor în format electronic.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2024 12:51 PM
Buna @Mihaela_46,
Garanția, si aici ma refer la foaia tipărită pe care scrie Certificat de garanție, o primești in colet împreună cu cutia produsului si factura. Pentru a beneficia de garanție ai nevoie de factura, iar foaia pe care scrie Certificat de garanție nu este obligatorie. Daca nu mai ai factura o poți descarca din contul tau/aplicația My Orange.
https://www.orange.ro/myaccount/reshape/invoice-cronos/invoices
După ce ai factura poți merge la serviceul autorizat sau intr-un magazin Orange daca ai probleme cu produsul cumpărat.
Exista producători care au garanție electronică indiferent de unde ai cumpărat produsul.
Ne poți spune cu ce produs ai probleme?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2024 11:05 PM
Mulțumesc pentru raspuns. Am probleme cu un Samsung Z Fold 4 (este mult de detaliat) dar l-am trimis în service la Orange.Am fost în Orange Shop și mi-au printat factura am vorbit la centala Orange și mi-au spus ca ii suficienta factura,aștept sa vad ce mai urmează.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-01-2024 09:33 AM
Cu drag, ma bucur ca ai rezolvat. Pe viitor poți trimite telefonul aflat in garanție si gratis prin curier de aici: https://esdrom.ro/trimiteprodusul/ iar daca ești din București poți merge la Service-ul SAMSUNG aflat aici: https://maps.app.goo.gl/wGixy7GHqXHDdBuJ7 unde se garantează repararea in 2 ore.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2024 11:00 PM
Dacă ai telefon Huawei, garanția o poți găsi în My Huawei - > Contul Meu - > Informațiile Mele - > Garanția (și apeși sa completeze automat IMEI).
Totuși, cauta pe mail factura (ar trebui sa cauți Orange și ar trebui s-o găsești).
