la 15-03-2023 08:34 AM - editat ultima oară la 15-03-2023 09:05 AM de DanielaH
Cum pot inchide un abonament si sa fac retur la un telefon cumparat din vanzari telefonice?
Doresc sa returnez un telefon deoarece nu imi place. Am fost contactat telefonic de un agent care mi-a facut oferta. Am primit telefonul de 2 zile, nu imi place. Mi-a facut si abonament nou, desi eu am contract si alt numar. Cum pot face acest lucru? Ma simt inselat...
15-03-2023 08:51 AM - editat 15-03-2023 08:52 AM
@Emil9: Bun venit în Comunitate. Pentru orice abonament încheiat prin mijloace la distață (online sau telefonice), perioada de renunțare (anulare) este de 14 zile. Cu atât mai mult cu cât abonamentul este nou (deci nu reînnoit) poți renunța fără probleme în termenul de 14 zile.
Pentru mai multe detalii, concret pentru cazul tău, îți recomand un apel la 300, 0374 300 300 sau contactarea unui operator pe chat-ul Djingo. Succes și te așteptăm în Comunitate cu actualizare la situația problemei tale.
15-03-2023 08:51 AM - editat 15-03-2023 08:52 AM
@Emil9: Bun venit în Comunitate. Pentru orice abonament încheiat prin mijloace la distață (online sau telefonice), perioada de renunțare (anulare) este de 14 zile. Cu atât mai mult cu cât abonamentul este nou (deci nu reînnoit) poți renunța fără probleme în termenul de 14 zile.
Pentru mai multe detalii, concret pentru cazul tău, îți recomand un apel la 300, 0374 300 300 sau contactarea unui operator pe chat-ul Djingo. Succes și te așteptăm în Comunitate cu actualizare la situația problemei tale.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor