Cum folosesc asigurarea Orange în caz de accident și furt?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-09-2020 01:03 PM - editat ultima oară la 14-08-2024 11:33 AM de DanielaH
Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.
La Orange există 2 tipuri de asigurare:
- Asigurare Basic - asigură dispozitivul în caz de accident (nu acoperă daunele estetice sau cele rezultate din neglijență)
- Asigurare Premium - acoperă atât accidentele, cât şi furtul (nu acoperă aceleași situații neacoperite de asigurarea Basic și nici furtul unui dispozitiv lăsat nesupravegheat sau furtul nedeclarat la Poliție în maximum 72 ore de la descoperire)
În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:
- anunțați imediat telefonic Brokerul despre daună la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
- Brokerul va deschide dosarul de daună și, indiferent de rezoluție, veți primi un răspuns pe loc sau în maximum 48 de ore lucrătoare
- daca evenimentul este acoperit de asigurare, trebuie să trimiteți telefonul în Service în cel mult 15 zile calendaristice de la validarea dosarului (la orice magazin Orange sau partener sau direct în Service Center)
- în Service dispozitivul va fi evaluat de către un tehnician care va fi mereu în contact cu Brokerul pentru a găsi cea mai bună soluție
- când intervenția a fost finalizată, veți fi anunțat și veți putea intra în posesia dispozitivului
În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:
- blocați imediat numărul din My Orange sau prin SelfCare la *100# și anunțați Poliția în cel mult 48 de ore (raportul oficial al Poliției trebuie să conțină IMEI-ul dispozitivului asigurat)
- veți primi o copie a raportului pentru a o transmite Brokerului
- anunțați telefonic Brokerul despre furt la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
- Brokerul va deschide dosarul de daună
- daca evenimentul este acoperit de asigurare, mergeți în termen de cel mult 15 zile calendaristice în orice magazin Orange sau partener pentru a ridica noul dispozitiv
- dispozitivul pe care îl veți primi va fi similar cu cel asigurat, iar dacă el nu se mai comercializează veți primi unul cu aceleași caracteristici cu cel asigurat
Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare
Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?
_________________________
Update:
Începînd din data de 15.08.2024, numarul de telefon dedicat 0374.290.029 pentru anuntarea daunei nu va fi disponibil. Clientii sunt îndrumați să utilizeze contactul prin e-mail (https://www.orange.ro/contact/).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-11-2021 07:41 PM
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-03-2023 05:06 AM
Buna,
poti sa fii putin mai detaliata in legătura cu lipsa de acoperire prin neglijența ? Credeam ca e ca și la mașini faci accident ai asigurarea ca și back up nu ?
și defectele cosmetice la ce anume se refera , mici zgârieturi , urme de la folosirea normala sau ?
ce incerc eu sa aflu dacă am asigurare basic și prin natura jobului(lucrul la înălțime) îl scap și se sparge nu beneficiez de asigurare ?
se considera ca am fost neglijent?
dețin un iPhone13 cumparat de la orange de aproape 1 an și asigurare basic din prima zi
Multumesc anticipat !!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 10-05-2023 08:44 AM
Bună ziua, am o asigurare premium iar asigurătorul de 2 ori mi a respins dosarul pe motiv ca nu poate identifica seria imei de pe telefon deși aceasta a fost data când am deschis dosarul de dauna având actele telefonului. doresc sa depun și o plângere la anpc, nu mi se pare ca respecta clauzele asigurării premium
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-08-2023 02:48 PM
Buna ziua,
as dori sa stiu cum se poate sa fie Asigurarea Premium reziliata?Am o dauna pe telefonul Societatii si mi s-a spus de la orange ca nu mai am asigurare (aceasta este inclusa in abonament /platesc 290 RON lunar) si am asigurare Premium inlcusa.Am mai avut o problema si in Aprilie cand a ajuns telefonul in Service si mi s-a comunicat si atunci ca nu am Asigurare si pana la urma s-a dovedit ca am.
Cum pot fi asa incapabili anumiti angajati si de ce nu se actualizeaza corect aceste data la dvs.?
Cum putea sa imi rezilieze cineva de la Orange contractul de asigurare cand eu inca platesc acel abonament din 2018 cu asigurare Premium inclusa in abionament.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-10-2023 05:01 PM
In nici un caz nu folosiți acest serviciu, este o batjocura! O luna și doua săptămâni de plimbări! Asigurarea este o scamatorie
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-12-2023 02:04 PM
Nu am avut niciodată asigurare dar prețul mi se pare exagerat, spre exemplu asigurarea Samsung care ,costa 3 euro
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 11-04-2024 10:33 AM
Dar program au ca sun si e call failed?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2024 02:13 PM
După ce sunt client de zece ani anul trecut am prelungit abonamentul cu un telefon nou, am cerut de la doamna respectiva să mute asigurarea de la vechea telefon pe cel nou dar acum m-am ales cut display spart și cu o asigurare plătită un an de zile pe telefonul vechi. Adică an plătit un an pe nimic. Mulțumesc Orange îmi pare rău dar până acum a fost.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2024 03:03 PM
@szocs, îmi pare rău pentru situația ta.
O asigurare pentru telefon nu se poate "muta". În cazul în care se înlocuiește telefonul, este necesară închiderea asigurării pentru telefonul vechi și încheierea unei asigurări noi pentru telefonul nou. Ai făcut acest lucru?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-12-2024 03:17 PM
Interessant ca atunci cand iti faci abonamentul cei de la Orange sunt foarte amabili si completeaza ei datele de asigurare etc, iar dupa ce ai o dauna ti se zice cumva in treacat ( eu personal nu am fost instilntat) ca nu mai ai asigurare si sa iti reinoiesti singur asigurarea .Dar ei ( Orange)incaseaza asigurarea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Cazuri de instanta pierderi de timp si nervi din proasta comunicare si informare a clientului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2024 02:09 PM
Am prelungit abonamentul prin apel telefonic și doamna respectiva cu care am făcut contractul cu un nou telefon a spus că da se va muta și asigurarea de spunea că nu se poate nu plăteam un an de zile asigurare pe nimic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-12-2024 02:20 PM
@szocs, dacă vrei putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și seria IMEI a telefonului.