anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum folosesc asigurarea Orange în caz de accident și furt?

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

 

Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.

 

La Orange există 2 tipuri de asigurare:

  • Asigurare Basic - asigură dispozitivul în caz de accident (nu acoperă daunele estetice sau cele rezultate din neglijență)
  • Asigurare Premium - acoperă atât accidentele, cât şi furtul (nu acoperă aceleași situații neacoperite de asigurarea Basic și nici furtul unui dispozitiv lăsat nesupravegheat sau furtul nedeclarat la Poliție în maximum 72 ore de la descoperire)

 

În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:

  • anunțați imediat telefonic Brokerul despre daună la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
  • Brokerul va deschide dosarul de daună și, indiferent de rezoluție, veți primi un răspuns pe loc sau în maximum 48 de ore lucrătoare
  • daca evenimentul este acoperit de asigurare, trebuie să trimiteți telefonul în Service în cel mult 15 zile calendaristice de la validarea dosarului (la orice magazin Orange sau partener sau direct în Service Center)
  • în Service dispozitivul va fi evaluat de către un tehnician care va fi mereu în contact cu Brokerul pentru a găsi cea mai bună soluție
  • când intervenția a fost finalizată, veți fi anunțat și veți putea intra în posesia dispozitivului

 

În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:

  • blocați imediat numărul din My Orange sau prin SelfCare la *100# și anunțați Poliția în cel mult 48 de ore (raportul oficial al Poliției trebuie să conțină IMEI-ul dispozitivului asigurat)
  • veți primi o copie a raportului pentru a o transmite Brokerului
  • anunțați telefonic Brokerul despre furt la numărul 0374290029 (L-V) în termen de maximum 5 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CARDIF și maximum 7 zile lucrătoare dacă aveți asigurare CHUBB
  • Brokerul va deschide dosarul de daună
  • daca evenimentul este acoperit de asigurare, mergeți în termen de cel mult 15 zile calendaristice în orice magazin Orange sau partener pentru a ridica noul dispozitiv
  • dispozitivul pe care îl veți primi va fi similar cu cel asigurat, iar dacă el nu se mai comercializează veți primi unul cu aceleași caracteristici cu cel asigurat

 

Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare

DanielaH_0-1723624325626.png

 

Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?

_________________________

Update: 

Începînd din data de 15.08.2024, numarul de telefon dedicat 0374.290.029 pentru anuntarea daunei nu va fi disponibil. Clientii sunt îndrumați să utilizeze contactul prin e-mail (https://www.orange.ro/contact/).

26 Răspunsuri 26

Omiduc
Începător
Am avut o experienta neplăcută în legătură cu asigurarea . Am o asigurare de aproximativ 65 lei pe luna, după ce am plătit aproape doi ani , am avut un incident în urma căruia s-a spart ecranul telefonului asigurat . Am sunat la departamentul de dauna iar la deschiderea dosarului mi s-a comunicat faptul ca trebuie sa plătesc o taxa de franciza în valoare de 90 euro . Acest aspect nu mi-a fost specificat la încheierea contractului de asigurare . Mi se pare bătaie de joc sa plătesc mai bine de 1500 de lei asigurarea în aceste aproape doi ani ca mai apoi sa mi se ceara o taxa de 90 de euro pentru reparație. Dacă nu făceam nici o asigurare și imi reparam singur telefonul , ma costa mai puțin. Cu siguranță o sa fie ultima data când îmi asigur telefonul la voi. Rușine

Sitau
Începător

Buna, 

poti sa fii putin mai detaliata in legătura cu lipsa de acoperire prin neglijența ? Credeam ca e ca și la mașini faci accident ai asigurarea ca și back up nu ? 
și defectele cosmetice la ce anume se refera , mici zgârieturi , urme de la folosirea normala sau ?

ce incerc eu sa aflu dacă am asigurare basic și prin natura jobului(lucrul la înălțime) îl scap și se sparge nu beneficiez de asigurare ? 
se considera ca am fost neglijent? 
dețin un iPhone13 cumparat de la orange de aproape 1 an și asigurare basic din prima zi 

Multumesc anticipat !!

casuN
Începător

Bună ziua, am o asigurare premium iar asigurătorul de 2 ori mi a respins dosarul pe motiv ca nu poate identifica seria imei de pe telefon deși aceasta a fost data când am deschis dosarul de dauna având actele telefonului. doresc sa depun și o plângere la anpc, nu mi se pare ca respecta clauzele asigurării premium

individual
Începător

Buna ziua, 

as dori sa stiu cum se poate sa fie Asigurarea Premium reziliata?Am o dauna pe telefonul Societatii si mi s-a spus de la orange ca nu mai am asigurare (aceasta este inclusa in abonament /platesc 290 RON lunar) si am asigurare Premium inlcusa.Am mai avut o problema si in Aprilie cand a ajuns telefonul in Service si mi  s-a comunicat si atunci ca nu am Asigurare si pana la urma s-a dovedit ca am.

  Cum pot fi asa incapabili anumiti angajati si de ce nu se actualizeaza corect aceste data la dvs.?

Cum putea sa imi rezilieze cineva de la Orange contractul de asigurare cand eu inca platesc acel abonament din 2018 cu asigurare Premium inclusa in abionament.

adrianSi
Începător

In nici un caz nu folosiți acest serviciu, este o batjocura! O luna și doua săptămâni de plimbări! Asigurarea este o scamatorie

user_17829243
Începător

Nu am avut niciodată asigurare dar prețul mi se pare exagerat, spre exemplu asigurarea Samsung care ,costa 3 euro 

Anonymous6
Junior

Dar program au ca sun si e call failed?

szocs
Începător

După ce sunt client de zece ani anul trecut am prelungit abonamentul cu un telefon nou, am cerut de la doamna respectiva să mute asigurarea de la vechea telefon pe cel nou dar acum m-am ales cut display spart și cu o asigurare plătită un an de zile pe telefonul vechi. Adică an plătit un an pe nimic. Mulțumesc Orange îmi pare rău dar până acum a fost.

@szocs, îmi pare rău pentru situația ta.

O asigurare pentru telefon nu se poate "muta". În cazul în care se înlocuiește telefonul, este necesară închiderea asigurării pentru telefonul vechi și încheierea unei asigurări noi pentru telefonul nou. Ai făcut acest lucru?

Interessant ca atunci cand iti faci abonamentul cei de la Orange sunt foarte amabili si completeaza ei datele de asigurare etc, iar dupa ce ai o dauna ti se zice cumva in treacat ( eu personal nu am fost instilntat) ca nu mai ai  asigurare si sa iti reinoiesti  singur asigurarea .Dar ei ( Orange)incaseaza asigurarea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. 

  Cazuri de instanta pierderi de timp si nervi din proasta comunicare si informare a clientului.

Am prelungit abonamentul prin apel telefonic și doamna respectiva cu care am făcut contractul cu un nou telefon a spus că da se va muta și asigurarea de spunea că nu se poate nu plăteam un an de zile asigurare pe nimic. 

@szocs, dacă vrei putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și seria IMEI a telefonului.