la 24-09-2020 01:03 PM - editat ultima oară la 14-08-2024 11:33 AM de DanielaH
Am văzut recent în Comunitate situația unui client căruia i se furase telefonul și ne-am gîndit că ar fi util un topic despre pașii care trebuie urmați în cazul unui astfel de eveniment acoperit de una dintre cele 2 tipuri de asigurare Orange pentru telefon, modem sau tabletă.
La Orange există 2 tipuri de asigurare:
În cazul în care aveți o asigurare Basic și dispozitivul suferă un accident:
În cazul în care aveți o asigurare Premium și dispozitivul a fost furat:
Mai multe detalii și TERMENII ȘI CONDIȚIILE DE ASIGURARE găsiți aici: https://www.orange.ro/servicii/asigurare/#asigurare
Voi aveți telefoanele asigurate? Ați avut vreun astfel de eveniment până acum?
_________________________
Update:
Începînd din data de 15.08.2024, numarul de telefon dedicat 0374.290.029 pentru anuntarea daunei nu va fi disponibil. Clientii sunt îndrumați să utilizeze contactul prin e-mail (https://www.orange.ro/contact/).
la 03-11-2021 07:41 PM
la 05-03-2023 05:06 AM
Buna,
poti sa fii putin mai detaliata in legătura cu lipsa de acoperire prin neglijența ? Credeam ca e ca și la mașini faci accident ai asigurarea ca și back up nu ?
și defectele cosmetice la ce anume se refera , mici zgârieturi , urme de la folosirea normala sau ?
ce incerc eu sa aflu dacă am asigurare basic și prin natura jobului(lucrul la înălțime) îl scap și se sparge nu beneficiez de asigurare ?
se considera ca am fost neglijent?
dețin un iPhone13 cumparat de la orange de aproape 1 an și asigurare basic din prima zi
Multumesc anticipat !!
la 10-05-2023 08:44 AM
Bună ziua, am o asigurare premium iar asigurătorul de 2 ori mi a respins dosarul pe motiv ca nu poate identifica seria imei de pe telefon deși aceasta a fost data când am deschis dosarul de dauna având actele telefonului. doresc sa depun și o plângere la anpc, nu mi se pare ca respecta clauzele asigurării premium
la 24-08-2023 02:48 PM
Buna ziua,
as dori sa stiu cum se poate sa fie Asigurarea Premium reziliata?Am o dauna pe telefonul Societatii si mi s-a spus de la orange ca nu mai am asigurare (aceasta este inclusa in abonament /platesc 290 RON lunar) si am asigurare Premium inlcusa.Am mai avut o problema si in Aprilie cand a ajuns telefonul in Service si mi s-a comunicat si atunci ca nu am Asigurare si pana la urma s-a dovedit ca am.
Cum pot fi asa incapabili anumiti angajati si de ce nu se actualizeaza corect aceste data la dvs.?
Cum putea sa imi rezilieze cineva de la Orange contractul de asigurare cand eu inca platesc acel abonament din 2018 cu asigurare Premium inclusa in abionament.
la 04-10-2023 05:01 PM
In nici un caz nu folosiți acest serviciu, este o batjocura! O luna și doua săptămâni de plimbări! Asigurarea este o scamatorie
la 05-12-2023 02:04 PM
Nu am avut niciodată asigurare dar prețul mi se pare exagerat, spre exemplu asigurarea Samsung care ,costa 3 euro
la 11-04-2024 10:33 AM
Dar program au ca sun si e call failed?
la 13-12-2024 02:13 PM
După ce sunt client de zece ani anul trecut am prelungit abonamentul cu un telefon nou, am cerut de la doamna respectiva să mute asigurarea de la vechea telefon pe cel nou dar acum m-am ales cut display spart și cu o asigurare plătită un an de zile pe telefonul vechi. Adică an plătit un an pe nimic. Mulțumesc Orange îmi pare rău dar până acum a fost.
la 13-12-2024 03:03 PM
@szocs, îmi pare rău pentru situația ta.
O asigurare pentru telefon nu se poate "muta". În cazul în care se înlocuiește telefonul, este necesară închiderea asigurării pentru telefonul vechi și încheierea unei asigurări noi pentru telefonul nou. Ai făcut acest lucru?
la 13-12-2024 03:17 PM
Interessant ca atunci cand iti faci abonamentul cei de la Orange sunt foarte amabili si completeaza ei datele de asigurare etc, iar dupa ce ai o dauna ti se zice cumva in treacat ( eu personal nu am fost instilntat) ca nu mai ai asigurare si sa iti reinoiesti singur asigurarea .Dar ei ( Orange)incaseaza asigurarea ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Cazuri de instanta pierderi de timp si nervi din proasta comunicare si informare a clientului.
la 16-12-2024 02:09 PM
Am prelungit abonamentul prin apel telefonic și doamna respectiva cu care am făcut contractul cu un nou telefon a spus că da se va muta și asigurarea de spunea că nu se poate nu plăteam un an de zile asigurare pe nimic.
la 16-12-2024 02:20 PM
@szocs, dacă vrei putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon și seria IMEI a telefonului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor