la 09-11-2024 10:21 AM - editat ultima oară la 11-11-2024 08:33 AM de DanielaH
Bună ziua, am nevoie de un consultat orange, îmi puteți spune numărul pentru a suna direct la cine trebuie și nu la roboti?? Mulțumesc
Problema mea este ca am cumpăr un telefon la abonament care încă este în garanție dar îl am dat fiicei mele și acum are blocat iCloud-ul, oare pot să beneficiez de reparare sau orice? Multumesc !
09-11-2024 10:39 AM - editat 09-11-2024 11:56 AM
Salutare!
Poți să suni la 300 sau 0374300300 și apoi , după ce te dirijează Djingo, cum poți să intri în legătură cu un consultant, cel mai probabil, 5-2-0 .
Mai simplu, este din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo și ceri transfer operator.
Baftă multă!
la 09-11-2024 11:04 AM
Ce problemă are telefonul dacă e blocat Cloud-ul? Dacă este o problemă cu contul pentru accesarea iCloud, atunci o rezolvi cu cei de la Apple (iPhone). Ca să înțelegi, dacă ai un email "blocat" Orange nu-ți poate debloca acel cont.
Ce înseamnă "blocat"? Acces restricționat? Parolă uitată? Ar fi utile unelre detalii.
09-11-2024 04:55 PM - editat 09-11-2024 04:56 PM
Buna,
Poți trimite un email către service-ul Orange în care poți expune problema avută:
Poate se pot ocupa și de partea software.
la 11-11-2024 03:47 PM
@Magdalena2, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor