anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am nevoie de un consultat orange

Magdalena2
Începător

Bună ziua, am nevoie de un consultat orange, îmi puteți spune numărul pentru a suna direct la cine trebuie și nu la roboti?? Mulțumesc 

Problema mea este ca am cumpăr un telefon la abonament care încă este în garanție dar îl am dat fiicei mele și acum are blocat iCloud-ul, oare pot să beneficiez de reparare sau orice? Multumesc !

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți să suni la 300 sau 0374300300 și apoi , după ce te dirijează Djingo,  cum poți să intri în legătură cu un consultant, cel mai probabil, 5-2-0 .

Mai simplu, este din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.

De asemenea, poți să le scrii din Chat Djingo  și ceri transfer operator.

Baftă multă!

FLo1
#StarMember

Ce problemă are telefonul dacă e blocat Cloud-ul? Dacă este o problemă cu contul pentru accesarea iCloud, atunci o rezolvi cu cei de la Apple (iPhone). Ca să înțelegi, dacă ai un email "blocat" Orange nu-ți poate debloca acel cont.

Ce înseamnă "blocat"? Acces restricționat? Parolă uitată? Ar fi utile unelre detalii. 

 https://www.icloud.com/iclouddrive/

MihaiC99
Junior

Buna,

Poți trimite un email către service-ul Orange în care poți expune problema avută:

service@orange.com 

Poate se pot ocupa și de partea software.

DanielaH
Moderator

@Magdalena2, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?