la 22-02-2023 10:06 PM
Salutare. Am achiziționat online de pe www.orange.ro un Apple watch 7 și in momentul in care am vrut sa îl împerechez cu iPhone mi-a cerut id Apple și parola cu mesajul blocat la proprietar. Mi se pare incredibil. Ma simt înșelat. E ca și cum as fi cumpărat un produs SH, furat. Cum este posibil așa ceva? Sunt client de 10 ani orange dar așa ceva nu am mai auzit și pățit.
23-02-2023 10:07 AM - editat 23-02-2023 10:07 AM
Salut Cristi,
Bine ai venit in Comunitate!
Nu mi-e foarte clar de ce crezi ca problema ar fi la Orange, dar poate imi scapa ceva. Din cate stiu, blocarea unui echipament de genul asta, se poate face folosind functia Find My, functie implementata de Apple, si legata de contul tau Apple (Apple ID). Operatorul nu prea are niciun control aici.
Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu Apple Support sunand la numarele 0800 894 847 sau 0800 400 138. Au suport si in limba Romana.
Mult succes! 🙂 Sa ne spui daca ai reusit.
22-02-2023 10:17 PM - editat 22-02-2023 10:18 PM
Cristian, bun venit in Comunitate!!!
Apelează la serviciul tehnic de la Orange, să te ajute cu deblocarea, sau îl poți returna, daca nu funcționează.
la 22-02-2023 11:40 PM
@Cristian6: Bun venit în Comunitate. Întrucât nu am iphone, uite un topic care mi s-a părut util la apple pe site. Din păcate în engleză. Eu cred că o resetare a parolei în cel mai rău caz rezolvă problema.
23-02-2023 10:07 AM - editat 23-02-2023 10:07 AM
Salut Cristi,
Bine ai venit in Comunitate!
Nu mi-e foarte clar de ce crezi ca problema ar fi la Orange, dar poate imi scapa ceva. Din cate stiu, blocarea unui echipament de genul asta, se poate face folosind functia Find My, functie implementata de Apple, si legata de contul tau Apple (Apple ID). Operatorul nu prea are niciun control aici.
Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu Apple Support sunand la numarele 0800 894 847 sau 0800 400 138. Au suport si in limba Romana.
Mult succes! 🙂 Sa ne spui daca ai reusit.
la 23-02-2023 10:12 AM
Salutare! Nici eu nu îmi explic cum sa primesc un produs nou pe care sa îl scot din cutie și sa fie blocat de un alt proprietar. E ca și cum as fi cumpărat un produs furat sau resigilat de la orange.
la 23-02-2023 10:18 AM
Intrebare: sigur nu a fost resigilat?
O problema care poate fi este incurcarea la livrare (adica sa se fi primit retur un ceas si, din greseala, sa ti se fi trimis tie, nu sa fi ramas in depozit si sa ti se fi trimis comanda cu alt ceas). Pe factura ar trebui sa apara o identificare a aparatului (cod IMEI sau ceva similar). Este identic cu cel de pe ceas/cutia ceasului?
la 23-02-2023 01:59 PM
Salutare! Am elucidat misterul cu cei de la Apple. Ceasul a fost activat in luna Ianuarie 2023, deci practic a fost resigilat și vândut fără a comunica acest fapt. Am sunat la orange la 401 și după o verificare mi-au zis ca nu figurează nici o comanda la ei. Incredibil! I-am zis am factura, am mesaj sms de confirmare, am mail de confirmare al comenzii. Am rămas cu senzația ca cineva vrea sa acopere ceva.
la 23-02-2023 02:02 PM
Dar parea resigilat...? Ambalaj desfacut? Zgarieturi, ceva?
Si cu Apple ai reusit sa-l reactivezi pe contul tau?
la 23-02-2023 02:06 PM
Nu are nici cea mai mică urma de utilizare. Iar cei de la Apple mi-au zis ca singura soluție este sa fie găsită prima factura sau cel care la utilizat să-l șteargă din găsire iPhone.
la 23-02-2023 02:09 PM
Nasol...
In cazul asta...cel mai simplu, fa-i retur. Problema e ca Orange nu va mai putea vinde deloc acel produs (daca nu cumva rezolva problema blocarii).
la 23-02-2023 02:02 PM
Personal, as vrea sa cred ca e doar o coincidenta nedorita intre ce ai comandat si ce ai primit. Stii ca s-au mai trimis si pe la altii "produse" Apple, dar, intre depozit si client ... vinul apa se facu' (daca intelegi aluzia).
la 23-02-2023 02:07 PM
Problema este ca ei nu recunosc faptul ca am făcut comanda la ei.
la 23-02-2023 02:14 PM
Varianta unei reclamatii la ANPC ar putea face lumina daca nu se intampla nimic.
la 23-02-2023 02:07 PM
Da, e o posibilitate si asta... Dar daca ce e pe factura, e si pe produsul respectiv, in sensul de seriale etc...incurcate sunt caile Domnului (ca sa pastrez stilul de mai devreme). :))
23-02-2023 10:19 AM - editat 23-02-2023 10:20 AM
Te inteleg perfect! Din cate stiu, Orange este retailer autorizat Apple, deci, nu cred ca isi permite sa vanda produse “SH” sau furate, sau mai stiu eu ce.
Dar e posibil sa fie o problema pe partea Apple. De-aia ziceam, daca ai un pic de timp, sa incerci sa le dai un telefon. Un iPhone de preferinta. Merge bine cu suportul. 🙂
Si apropos de suport, daca n-ai mai sunat niciodata, oamenii sunt super amabili, sa stii. Lucru de altfel de asteptat de la o companie cum e Apple. Deci eu unul sunt destul de sigur ca se va rezolva.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor