anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

5g nefuncțional pe IPhone 16 pro Max

Alexpirvu7
Junior

Bună ziua, am schimbat telefonul de la Iph 15 la 16 pro Max și nu mai funcționează 5g, înainte funcționa, dar pe iPhone 16 nu funcționează deloc, am încercat cu alte cartele de la alți operatori și funcționează sau altă cartelă orange, doar pe telefonul acesta nu funcționează. Mulțumesc 

34 Răspunsuri 34

Ai incercat si reset general (full)? Sau doar setarile de retea?

De mentionat ca pentru reset general, iti recomand intai de toate sa-i faci un backup, si sa NU ii dai restore dupa ce revine in ecranul de pornire. De ce? Pentru ca, daca e intr-adevar un bug, si este in acel backup, in momentul in care il pui la loc, il pui la loc cu tot cu bug.

Asa am avut eu un bug super, super ciudat pe un iPad. Nu voia sa-si ia update-uri. Update-urile Beta le lua, update-urile oficiale/finale nu. Doar pe iPad-ul ala. Foarte foarte ciudat. Si-a revenit dupa resetare fara restaurare... Deci da, se mai intampla.

E un pic aiurea ca trebuie sa-i refaci setarile de la 0, dar...alta varianta nu prea ai.

Client Orange

orange România 62.0 apare 

Salut, setările sunt exact cum spui tu, sunt pe abonament, dacă bag sim ul în iph vechi, funcționează 

Bun, inseamna ca problema nu e la Orange, e la Apple (iOS).

Vezi eventual daca ai ultima versiune de iOS. Ti-as fi recomandat si ultimul beta, dar mi-e sa nu introduca alte bug-uri. Si daca cu ultima versiune de iOS e tot asa, nu pot sa-ti recomand decat sa deschizi un tichet la Apple Support.

Numerele de telefon sunt: 0800 400 138/ 0800 894 847

Program Luni-Vineri. 

Client Orange

MihaiC99
Campion

Salut,

Ai incercat sa contactezi Orange prin chat sau telefonic pentru a cere activarea 5G (verificare cont).

Ai putea incerca și o resetare a setarilor de rețea.

Totuși e ciudat să funcționeze sim-ul actual in iPhone-ul vechi și un SIM nou (Orange) in telefonul actual.

Pare o problema legata de cont.

Am contactat și nu au rezolvat nimic, mi-au spus ca e telefonul de vină, m am dus la eMag l am schimbat cu un alt telefon și tot aceeași problemă o întâmpin 

FLo1
#StarMember

Salut @Alexpirvu7. Problema din cele descrise este destul de clară. Așadar nu e de la cont, fiind funcțional în alt telefon. Iar pe telefon ai toate setările ok? Asemeni altor modele de telefon, asigură-te să nu ai funcțiile de economisire energie activate. De ce? Activarea acestora conduce la o reducere a consumului bateriei și totodată dezactivarea 5G și utilizarea maxim 4G+. Poți verifica și cu alt SIM/număr, dar nu e de la SIM/cont, ci de la opțiunea din telefon care dezactivează 5G, chiar dacă acesta e activat.

Salut, cu alt sim funcționează, nu am economisire activat, dar și sim ul meu în alt telefon funcționează .. până la urmă mă dau bătut 

Deci alt SIM în noul telefon este ok (adică are 5G), dar SIM-ul care te interesează nu are 5G decât pe alt telefon? Ai doar un SIM în telefon? sau 2 SIM-uri? ...adică să nu fie configurare distinctă pe cele două SIM-uri.... deși înțeleg că ai verificat acest aspect. 

Da, din cate inteleg eu, orice alt SIM, inclusiv SIM-uri de Orange, functioneaza. Si acelasi SIM, in alte telefoane, inclusiv alte iPhone-uri, inclusiv acelasi model de iPhone (iPhone 16 Pro Max) functioneaza.

Pe scurt, doar SIM-ul ala, si doar in telefonul ala (chiar si dupa inlocuire), nu. :))

Daca s-a facut restaurare de date din backup...tare mi-e ca acel backup e un pic corupt. Deci, cumva e normal sa apara problema inclusiv pe alte dispozitive similare, atata timp cat e acelasi backup.

Client Orange

Mai rău decât atât, fiind al doilea iPhone (ambele achiziționate de la eMag).

Da, am actualizat si partea asta. 😄 Dar da, daca e restaurat din backup (si cel mai probabil este)...are sens sa fie aceeasi problema si pe noul telefon.

Oricum, problema ar trebui remediata pe partea Apple, din punctul meu de vedere. Dar fiind atat de ciudata, e si foarte greu de reprodus. Adica, numai daca le trimiti eventual un log din aplicatia de Feedback, sa vada concret ce se intampla fix in cazul ala. Altfel...slabe sanse sa poata reproduce cineva problema asta. Adica, si daca suni la ei, si le spui de bug-ul asta, si ca nu se reproduce pe alte telefoane identice ca model, o sa recomande acelasi lucru: reset to factory settings. :))

Singura chestie care merita incercata e un reset, dar fara restaurare din backup. O sa pierzi probabil jumatate de zi sa pui la loc tot, dar ar trebui sa fie ok pe viitor. Cel putin pana la urmatorul bug. :))

Client Orange

Salut, l am configurat ca nou și tot așa .. 

Salut, Am doar un sim 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Știu că pare aiurea dar ai putea încerca și o înlocuire a sim-ului, dacă nu ai făcut-o deja!