la 16-11-2020 09:30 PM
la 18-11-2020 04:33 PM
la 18-11-2020 09:59 PM
la 21-11-2020 01:52 AM
la 21-11-2020 07:04 AM
la 03-12-2020 09:57 PM
la 04-12-2020 11:04 AM
la 04-12-2020 03:32 PM
la 12-04-2021 07:35 PM
la 20-04-2021 12:10 PM
la 14-07-2021 10:41 PM
24-05-2023 10:45 AM - editat 24-05-2023 10:49 AM
Am avut si eu problema asta cu un iPhone 14 Pro Max cu iOS 16.5 si nici o metoda nu a functionat. Efectiv orice as fi selectat din setari nu se conecta la reteaua 5G.
Ca si rezolvare, am introdus sim-ul intr-un telefon cu Android si 5G ( un Samsung ) si am configurat si folosit 5G-ul 30 de minute pe acel telefon. Am scos cartela, am pus-o inapoi in iPhone si surpriza, acum am 5G si pe iPhone.
Sper sa ajute!
la 24-05-2023 01:31 PM
Pare o solutie paralela cum se intampla cu Digi in urma cu cativa ani pentru VoLTE si VoWiFi: pentru modelele care, oficial, nu suportau cele doua servicii, se punea SIM-ul intr-un telefon cu servicii "oficiale", se astepta activarea (cateva secunde/minute) si apoi se reintroducea cartela in telefonul care "nu ar fi mers" si erau functionale.
Totusi, ai incercat sa intrebi si la Apple care ar fi fost cauza? Mi se pare destul de ciudat intrucat Apple, de obicei, repara prin update scaparile (cu atat mai mult la operatorii cu care lcreaza direct).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor