Salutare, am o sugestie care cred ca va starni interesul multor clienti si viitori clienti Orange. Aceasta are legatura cu digitalizarea si simplificarea procesului de portare din alte retele in reteaua Orange pentru clientii care vor cartela PrePay si nu abonament. Pentru acesta din urma exista deja varianta portarii direct de pe site.
De ce aceasta?
Pentru ca se evita situatiile neplacute cand angajatii (mai ales cei din magazinele partenere) nu stiu sau pur si simplu baga motive absurde sa nu efectueze portari catre prepaid. Aici ma aflu si eu, in aceasta situatie aberanta, care dureaza de mai bine de o saptamana. Porteaza daca poti... si daca ai cu cine sa te ajuti.
Cum cred eu ca ar trebui sa functioneze acest mecanism?
Cat mai simplu pentru client, sa existe o sectiune speciala, dedicata, direct pe site cum ar fi ''porteaza-ti online numarul tau catre Orange PrePay'', unde sa existe campuri predefinite pentru nume, prenume, CNP si alte detalii necesare, dar si campuri pentru a atasa poza dupa buletin, copia ultimei facturi de la furnizorul donor, in cazul in care este vorba despre o portare de la abonament catre prepaid, dar si alte campuri necesare pentru finalizeaza cererii de portare. Ca pas final aceasta sa fie transmisa direct clientului pe adresa de mail mentionata intr-unul din aceste campuri.
Totodata, pentru a proteja si interesele Orange si de a creste volumul de vanzari (ca pana la urma e un business), clientul ar trebui sa isi poata alege achizitia SIM-ului prin doua modalitati facile: fie achizitioneaza un pachet PrePay de la orice magazin dedicat, fie el propriu sau partener, fie sa aiba optiunea de a comanda un pachet pentru portare direct la domiciliu. De ce aceasta cu achizitia pachetului din magazin? S-ar reduce mult timpul de asteptare si n-ar exista pauze in furnizarea serviciului.
Se poate aplica si o regula de genul ''activeaza-ti SIM-ul in maxim 14 zile de la achizitie pentru a putea efectua portarea'', dupa acest termen sa fie necesar un alt pachet pentru portare.