Salutare voua, am revenit cu niste idei care sa ne ajute sa facem din Orange compania cu cel mai mare nivel de tehnologizare si digitalizare pentru clientii sai, astfel ca in acest subiect vreau sa propun o idee foarte practica, cel putin din punctul meu de vedere.
Ar fi foarte frumos daca s-ar putea implementa schimbarea de SIM si pentru prepaid direct logat in contul My Orange, fie de pe site, fie din aplicatia de mobil.
Cum as vedea eu acest mecanism?
Pentru fiecare numar de telefon mobil asociat unui SIM pe cont sa existe o sectiune/buton care sa permita schimbarea cartelei cand e necesar prin inlocuirea acesteia fie cu un blank pe care clientul sa-l poata obtine de la orice magazin Orange, fie prin achizitia unui pachet PrePay nou, in acest caz taxa platita sa fie transferata in creditul numarului pe care se efectueaza schimbarea de cartela SIM. Procesul sa includa, pentru validarea contului si siguranta acestuia seria SIM scrisa in clar, sub aceasta sa fie necesara o poza a SIM-ului fizic cu seria perfect vizibila, iar intr-un alt camp sa se introduca prin text seria noii cartele sau din aplicatie scanarea acesteia cu camera telefonului.
Pentru situatiile in care un numar este declarat furat in cont sa se mentina schimbarea acestuia doar intr-un magazin, cu verificarile de rigoare.
De asemenea, cred ca ar fi bine si sa se introduca optional posibilitatea de a inregistra numarul/numerele prepaid de pe conturile clientilor cu copie dupa buletin. Stiu ca a mai fost o lege care nu a mai fost pusa in practica, din pacate.
Unul din operatorii mari din Romania au deja implementata schimbarea de SIM direct din aplicatie si chiar posilibatatea schimbarii numarului de telefon cu unul simplu pentru o taxa modica.
Cred ca ar aduce multe beneficii pentru Orange si o satisfactie mai mare pentru clientii care vor sa beneficieze cat mai simplu si digital de interactiunile cu furnizorul lor si de a evita discutii inutile si alte complicatii cu diversi agenti care nu isi fac datoria corespunzator.
Astept parerea voastra.