Hello,
Exista vreo sectiune unde un user sa poata vedea solicitarile deschise de el in momentul respectiv, plus un status?
De exemplu: ai primit de la customer care un ticket id xxxyyyzzz123 pentru solicitarea ta.
Foarte bine. Dar in afara de acel numar de referinta, nu ai nimic. Nu ai cum sa vezi continutul ticket-ului respectiv, nu poti sa adaugi chestii in caz ca ai uitat sa mentionezi ceva, si nu poti sa vezi un raspuns, in caz ca se raspunde.
Si, nu de putine ori, am patit sa mi se raspunda de la echipa care se ocupa efectiv de subiectul solicitarii, dar ulterior nu ma mai anunta nimeni ca s-a primit un raspuns. Si trebuie sa sun eu din nou, sa stau sa asteapt in telefon, sa astept pana cand cel cu care vorbesc in momentul ala se duce si intreaba la randul lui...si tot asa. Timp pierdut din cauza unui flow ineficient.
Deci, intrebarea (si sugestia, in caz ca nu exista asa ceva) este: avem asa ceva? Se poate implementa asa ceva? Un hub cu solicitarile facute de fiecare, unde fiecare sa-si poata verifica statusul, sa poata veni cu update-uri (poate problema nu se mai intampla de exemplu), sau pur si simplu sa vada in ce stadiu mai e solicitarea lui.
Eu ma gandeam la o sectiune in My Orange, numita Solicitarile Mele, in care sa poti vedea atat solicitarile deschise de-a lungul timpului, cat si statusul lor (deschis/inchis/in asteptare etc etc etc). Acelasi lucru se poate extinde si pentru Orange Money (in caz ca ticketele sunt procesate diferit in vreun fel) si oriunde avem un numar de solicitare.
Nu stiu... Mie mi s-ar parea util, in caz ca nu exista deja.
🙂
Client Orange