anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Sugestie diversificare produse în Magazinul Online Orange

TheSpecialist
Maestru
Salut! Ma gândeam, dacă tot stam acasă zilele/lunile acestea, mai mult decât de obicei, ar fi o idee sa găsim în magazinul online ceva gadgeturi mai consistente de genul boxe portabile de mari dimensiuni, o gama mai larga de retroproiectoare, ecrane/pânze de protecție, console de jocuri (dar sa fie și produse pe stoc), ș.a.m.d
Cum vi se pare? Ați achiziționa astfel de produse?
53 Răspunsuri 53

Vio73
#StarMember
Mi-ar place să poți găsi în Magazinul online ceva boxe portabile de mai mari dimensiuni. Sigur și alte produse, ca să aibă și omul o gamă variată din care să aleagă.

RafaHelper
#StarMember
Salut @The Special List, ‏‏‎ ‎ Scenariul tau l-as putea lua in considerare daca aceste produse ar fi mai ieftine cu 20% decat pe emag, altex, cel.ro, flanco, etc. Daca nu as avea o reducere pe care sa o simt la portofel nu as cumpara aceste produse pentru ca sunt liber sa aleg pretul cel mai mic. In acelas timp stau si ma gandesc ca oferta de telefoane e foarte saraca, se promoveaza brand-uri si modele care nu sunt cautate doar pentru ca exista parteneriate. Inainte de a ne gandi la alte produse ar trebui sa ne gandim de ce nu avem si mai multe modele de telefoane.

FaraUnID
Campion certificat
@costasgl Costurile cu un magazin online sunt infinit mai mici comparativ cu un magazin fizic. 1. Compania trebuie sa aloce personal care sa se ocupe de gestionarea produselor, de service, de retur ceea ce inseamna ca nu isi permit angajarea si remunerarea unui astfel de angajati. - La Orange partea de service garantie / postgarantie este un serviciu externalizat, de regula catre unitatile service ale producatorilor. Cat timp produsul de afla in garantie, il trimit direct la service-ul producatorului. - Servicul de transport produse este externalizat catre o firma de curierat. Daca firma de curierat nu poate face fata, apelezi la serviciile alte firme concurente. 2. Compania presupune sa inchrieze spatii si sa gestioneze stocuri de produse mult mai mari ceea ce se pare ca nu ii intereseaza; - Cum am mentionat la inceput costurile cu un magazin online sunt mult mai mici decat in cazul unui magazin fizic. Spre deosebire de un magazin fizic unde produsul trebuie sa existe pe stoc si la stand-ul de prezentare, in online nici macar nu trebuie sa detii stocuri fizice. In momentul in care primesti o comanda de produs, acea comanda poate fi redirectionata catre producator sau distribuitorul autorizat, iar produsul pleaca direct de acolo la clientul final. La nivel mondial foarte multe magazine online functioneaza pe acest principul, al internediarului si nu detin stocuri fizice. 3. Concurenta cu celelalte compania de profil nu o intereseaza pe motivul ca ma bine vinzi putin la cel mai mare pret posibil si tot castigi decat sa faci investiile de mai sus; - Usor, usor genul acesta de model de business va ingropa magazinul online din simplul fapt ca exista concurenta. Spre exemplu in magazinul online Orange am intanlit de N produs reconditionat vandut aproximativ cu acelasi pret pe care il avea produsul nou aflat in oferta la Altex. In aceeasi suma de bani tu ce preferi: Acelasi produs reconditionat si depsre care nu ai nici un istoric si absolut nici un fel infomatie sau produsul nou sigilat?

RafaHelper
#StarMember
@FaraUnID, Afirmatie FALSA - "La Orange partea de service garantie / postgarantie este un serviciu externalizat, de regula catre unitatile service ale producatorilor. Cat timp produsul de afla in garantie, il trimit direct la service-ul producatorului. ‏‏‎ ‎ Orange are un service pentru telefoane si gadget-uri vandute de ei. Se trimite un telefon in service-ul producatorului sau la partenari doar atunci cand nu poate fi reparat de ei. Mai multe detalii gasesti aici: https://www.orange.ro/orange-service/

FaraUnID
Campion certificat
@rafa.bloger In trecut am trimis un telefon achizitionat de la ei si aflat in garantie in service iar la revenirea din service, pe stampila aplicata pe certificatul de garantie scria ceva de genul Cima Service SRL sau un nume asemanator cu acesta. Ideea este ca pe certificatul de garantie nu aparea stampila Orange. Adica un service tert si de care eu nu auzisem pana la momentul respectiv. Si culmea ca era un telefon sub brand Orange, iar problema pentru care l-am trimis in service a fost una relativ minora care se putea rezolva si in Orange Shop daca acolo existau proceduri si macar 1 omulet mai dezghetat care sa inteleaga fenomenul si care stia aplice acele proceduri.

RafaHelper
#StarMember
@FaraUnID, inteleg cazul tau pentru ca si mie la Internity(partener telekom) mi-a fost "reparat" telefonul de o firma care era service auto :))), am reclamat si apoi reparatia fost facuta pe bune. Ai fost intr-un magazin Orange sau partener Orange?

teacher_
#StarMember
Singura problema pe care am avut-o la un dispozitiv de la Orange, a fost un router wireless, pe care mi l-au reparat in service. Nu știam că au externalizat serviciul ăsta, pot doar sa sper că au parteneri care chiar se pricep și nu fac munca de mântuială.

FaraUnID
Campion certificat
Al meu a fost achizitionat din Orange Shop-ul din localitate si tot acolo a fost predat pentru a fi trimis in service. In alta ordine de idei, daca majoritatea service-urilor auto de la noi flutura steagul "multi marca" de ce nu ar repara si un telefon mobil...... Adica toata treaba este luata ad litteram.

Mădălin
Cunoscător certificat
Despre garanție în termen sau reparație contracost sunt de părere că ar trebui sa fie responsabil producătorul și nu comerciantul. Producătorii mari și de bună-credință și care se respecta Gen Huawei , Allview , Xiaomi ( nu iPhone , Samsung ) repara telefoanele in urma solicitării tale prin aplicațiile gen Huawei Cares , Allview#SelfCare etc . Eu am beneficiat de servicii directe prin aceste aplicații și am fost uimit cum un producător mult mai puțin pupat de calitatea nemțească sa discute și să îți preia telefonul de la poarta și să te sune a doua zi să îți spună că au reparat in garanție sau contracost dispozitivul...minunat ..l-am primit în 4 zile...la Allview la fel...la Samsung groaznic...nu prinzi linie niciodată, prin mail niciodată , prin aplicații niciodată...tre să ai pile la Orange sa te ajute ei să îl faci mai repede

Mădălin
Cunoscător certificat
Revin cu sugestia : fidelizarea e bună dar termenul contractual pentru asta e mare...adică 2 ani pentru a beneficia de ea...eu zic sa se scadă aceasta perioadă fiindcă early upgrade nu e o soluție bună.

Ascary
Campion certificat
Si Apple se prezintă bine la acest capitol. La o baterie dusa cam 50% mi-au schimbat telefonul vechi cu unul nou in loc sa-mi inlocuiasca bateria.

Mădălin
Cunoscător certificat
Mă bucur pentru tine...un obicei prost când trimiți telefonul in service pentru reparație este să îți șteargă memoria telefonul complet , eventual îți fac și update la ultima versiune de soft...dar probabil e doar pentru protectia datelor cu caracter personal..eu renunț foarte greu la un telefon in care am salvate zeci de parole

FaraUnID
Campion certificat
"Producătorii mari și de bună-credință și care se respecta gen Allview" Eu zic sa stingem lumina, sa scoatem serverul din priza si fiecare sa-si vada de viata lui.

Miha_Z
#StarMember
Eu ma pot considera norocoasa. Nu am fost nevoita sa trimit in service niciun mobil.

Mădălin
Cunoscător certificat
Nici noi nu trimitem zilnic telefoane la reparat dar când se întâmplă te aștepți să fii tratat că un viitor client nu că unul vechi de care te poți lipsi sau un fost client