In trecut au sunat pe numarul mamei pentru a-i oferi gratuit - a se intelege gluma proasta - o tableta 3G ca urmare a faptului ca este client fidel. O mizerie de Allview, Vonino sau Alcatel cu 1GB RAM si 8GB ROM.
Ce nu stia facuta respectiva este ca abonamentul pe care il foloseste mama este pe numele meu. Prin urmare nu putea sa faca absolut nimic pe cont fara acordul meu, iar mama a avut inspiratia sa-mi paseze mie telefonul.
A sunat o copila care nu cred ca avea mai mult de 18 ani si care habar nu avea sa vorbeasca la telefon: Citea mecanic de pe o foaie. Da' ce spun eu citea, fatuca aia silabisea! Fara intonatie, fara pauza intre cuvinte, pur si simplu robotic.
Evident ca eram in tema cu aceste practici - aka "va oferin gratuit un telefon" sau "va oferim gratuit o tableta" - si cunoasteam faptul ca acea tableta oferita gratuit inseamna fie prelungire abonament, fie contractatrea unui abonament nou de date pentru 24 de luni. Chiar daca fatuca respectiva nu mentionase nimic despre asta.
Dupa ca a terminat de silabisit oferta cu tableta 3G si cel mai rapid internet din Romania (pe semne ca fatuca aia nu auzise de 4G / 4G+), ca sa ma distrez am inceput si eu sa fac pe naivul.
- Eu, entuziasmat: Sa inteleg ca primesc o tableta gratuit ?
- Ea: Da, pentru ca sunteti client fidel !
- Adica nu trebuie sa paltesc nimic ?
- Nu, este un cadou din partea noastra !
- Si trebuia sa merg in magazin pentru ea sau cum procedam ?
- Nu, o trimitem noi acasa prin curier, fara sa platiti nimic! Trebuie sa ne confirmati cateva date de idenficare si adresa de corespondenta pentru ca inregistram convorbirea.
- Ok, sa recapitulam: Primesc in mod gratuit o tableta, pentru care nu trebuie sa platesc nimic, ca urmare a faptului ca sunt client fidel ?!?!?!
- Exact !
- Va rog frumos sa-mi confirmati ca asa va fi deoarece convorbirea este intergistrata, iar in cazul in care ma trezesc cu surprize neplacute, ma voi adresa ANCOM / ANPC, iar aceasta convorbire va deveni proba.
- Aaaa, pai stati asa ca aceasta tableta este oferita gratuit impreuna cu un abonament nou de date, de 9 euro lunar, pentru 24 de luni.
- Pai beep, sa-mi beep si beep! Toata apa de pe Bistrita nu a reusit sa o spele pe aia!
A inchis fata apelul. Pastrez si astazi inregistrarea acelei convorbiri, pentru momentele in care am zile mai proaste si simt nevoie sa ma amuz copios.
La momentul respectiv am facut o plangere din contul de abonat impotriva acelei fatuci. Am fost sunat de un Problem Solving Manager care, dupa ce a ascultat inregistrarea convorbirii, si-a cerut scuze si ca masura compensatorie mi-a alocat niste puncte OTY pe cont si mi-a repozitionat toate abonamentele de voce de pe cont fara sa fiu obligat sa prelungesc pentru 24 de luni.
Privita din exterior pare amuzanta toata experienta dar, cam cate persoane fara un bagaj minim de cunostinte credeti ca sunt prostite la modul acesta?
Daca unul din parinti sau bunici erau sunati cu o asemena oferta, cam cati dintre ei ar fi avut prezenta de spirit sa solicite detalii supliementare sau sa spuna NU?