anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optimizare flux gestionare eSIM (Sugestie)

OrangeCustomer1
Explorator

Dragilor, sper ca sunteti bine. Asa cum stiti, nu prea postez si atunci cand o fac, vreau sa aduc plus valoare pentru toata lumea sau sa rezolv diverse situatii tehnice.

 

Avand in vedere ca Orange este compania din Romania cu cele mai multe procese digitalizate, vreau sa vin cu o noua sugestie care sa imbunatateasca experienta clientilor. 

 

Ma refer aici la fluxul de administrare eSIM. La ce anume mai exact? Sa dau un exemplu concret: 

Un client doreste sa solicite un nou eSIM din cont/app si, pentru a face acest lucru, primeste un cod de verificare prin 
SMS. Problema apare in diverse scenarii precum aparatul s-a defectat sau este furat, deci accesul nu se mai poate face, actiunea necesitand o vizita in magazin. Cum nu toata lumea are posibilitatea sa faca asta facil, cred ca ar merge un pic regandit acest proces. Cum? Sa zicem ca am putea avea doua optiuni - trimiterea unui cod de verificare pe alt numar din cont (daca clientul are mai multe numere asociate pe acelasi cod client) sau trimiterea unui cod de verificare, urmat de noul QR eSIM prin email. Clientul scaneaza, isi activeaza serviciile intr-o clipita si toata lumea e fericita. 🙂 As aplica aceasta modalitate pentru toate platformele: Yoxo, postpaid si prepaid. In felul asta cred ca si multi clienti s-ar simti mai bine, stiind ca sunt protejati in cazuri mai sus mentionate si nu vor ramane fara servicii prea mult timp. 

12 Răspunsuri 12

MihaiC99
Campion

În astfel de condiții as trece și eu pe esim. Nu vreau sa depind de magazinul fizic in caz că apar probleme.

OrangeCustomer1
Explorator

Da, de asta spun ca ar fi foarte apreciata o astfel de abordare. 😊

Pololică
#StarMember

Ar fi o soluție pentru cei cu mai multe numere pe cont, dar... asta ar însemna o procedura cu dublu standard (cel puțin). Cei care nu au două numere (ca administrare) ar fi defavorizați. Nu o sa întru în detalii pentru cei care au un singur număr (sunt... singuri zic că ar fi principalul motiv).

Totuși, aș veni cu o întrebare: eu administrez 4 numere. Niciunul nu stă cu mine în aceeași casă. Ce s-ar întâmpla dacă unul din numere ar fi furat și s-ar cere esim pentru numărul meu? 

Totuși, ar fi de luat în calcul în cazul în care eu (titularul) este în cealaltă parte a lumii și unul din numerele mele are nevoie de eSim pentru o cartelă care nu mai funcționează.

Până acum, nu am văzut pe nicăieri opțiunea asta (generare cod pe alt număr). Mă gândesc că sunt motive pentru lipsa implementării. 

....ca de exemplu "furt de identitate" :)) 

Similar cu cei care, pentru unele conturi / platforme, merg pe fluxul generării unui cod pe numărul tău, iar ulterior îți solicită codul primit din "greșeală". Rezultatul? Un cont personal ... șuntat. 

Nu are sens ce spui tu. Accesul la cont îl are doar titularul, teoretic. Dacă tu dai acces altora, e problema ta. 

Toate numerele din același cont de abonat pot avea cont separat și își pot vedea propria factură (dacă nu sunt abonamente de Orange Love). 

Cum vine asta? Pe un cont de abonat toate numerele sunt asociate pe același cont și cine are acces la cont poate vedea absolut tot, facturi, administrare servicii și altele. Dacă ai drept pe cont doar de user poți vedea anumite acțiuni, dar numerele rămân asociate unui singur cont de client. 😊Eu nu am Love și toate numerele sunt într-un singur cont, al meu. Pentru ca titular de contract sunt eu. 

Titularul vede toate numerele (ca administrator de cont), dar fiecare număr își poate face individual cont de My Orange în care își vede consumul și facturile de număr. 

Asa am avut eu (eu titular, tata și sora numere secundare). Fiecare își avea propriul cont de My Orange. 

Evident, dacă tu, ca titular de cont, transformi un număr "secundar" ca administrator, dar asta e partea a doua. 

Buba e alta: nu știu dacă un număr secundar, ca utilizator limitat, cu cont în My Orange poate genera un cod qr de eSim. Nu am încercat niciodată. La un moment dat am vrut să încarc de pe unul din numere o cartela prepaid. Ghici: a fost nevoie de confirmare de pe numărul secundar (sms). Și eu am încercat sa fac reîncărcarea direct din aplicație. 

@Pololică: este o măsură de siguranță pentru ca un administrator de cont MyOrange să nu facă el chiar orice cu abonamentele de pe cont. De aceea apare ca necesară și obligatorie o confirmare prin SMS a debitării abonamentului pe care se face acel cost prin încărcarea de prepay. 

OrangeCustomer1
Explorator

Nu știu ce sa zic, eu am un singur cont pentru toate contractele și s-au adăugat toate automat pe măsură ce am solicitat servicii noi. La Yoxo poate avea fiecare contul lui pentru că fiecare număr de telefon are cod client diferit, chiar dacă e pe același CNP. Poți sa muti numerele pe oricare cont, cât timp tu ești titular. Pe postpaid logic ar fi sa nu poți muta nimic, ca toate sunt ordonate sub același ID. 

E normal sa vezi toate numerele contractate. La mine, ceilalți utilizatori de abonamente și-au putut face conturi My Orange cu acces limitat. Nu a fost o restricție să nu-și facă. 

DanielaH
Moderator

@OrangeCustomer1, mulțumim pentru sugestie! Am redirecționat-o către colegii care se ocupă de eSIM.