anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Telekom majorează abonamentele începând cu 1 martie 2021. Reteaua numarul 1 va urma exemplul?

FaraUnID
Campion certificat

"În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său.

 

Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual.

Astfel, pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020, prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat astfel:

 

1. Pretul pentru fiecare Serviciu fix (Voce, Internet sau TV) va fi majorat cu 0,60 euro TVA inclus. In cazul in care beneficiati de un Pachet de Servicii alcatuit din doua sau mai multe Servicii fixe, majorarea se va aplica pentru fiecare Serviciu fix inclus in Pachet.

 

Majorarea se adauga la pretul redus al Serviciului fix/ Pachetului de Servicii (pretul rezultat dupa aplicarea reducerilor/promotiilor de care beneficiati conform contractului), pretul final fiind determinat prin insumarea pretului redus cu majorarile evidentiate in factura dvs.

 

Majorarea pretului conform acestei notificari se va regasi pe factura dvs. evidentiata la linia „Majorare 3 abonament Voce/Internet/TV”

 

2. Pretul pentru fiecare Serviciu Mobil va fi majorat cu 0.60 euro TVA inclus (0.50 euro fara TVA);

Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania.

 

Totodată, clienții companii vor fi informați prin intermediul notificărilor scrise de schimbări aferente contractelor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice încheiate cu Telekom Romania."

 

Cam asa suna comunicatul sec dat de Telekom!

 

Personal, ma risc sa pun un pariu ca: Absolut toate deciziile luate de Telekom in cazul serviciilor la punct fix sunt dictate, la modul indirect si pe la coltul blocului de catre reteaua numarul 1* de la noi aka Orange Romania. De ce? Pentru ca acestia din urma sa-si pregatrasca terenul in momentul disparitie Telekom de pe piata.

 

Cei care aveti Fibra + CATV Orange pe infrasturctura Telekom, asteptati-va si voi la o majorare de abonament, ca doar discutam de reteaua numarul 1!

 

*Conforma ANCOM, reteaua numarul 1 este de fapt pe reteaua numarul 4 daca ne raportam la numerele de telefon mobil portate in retea https://comunitate.orange.ro/questions/2583645-ancom-bilant-portabilitate-anul-2020

8 Răspunsuri 8

tomaciprian
Cunoscător
Eu de la Orange detin un singur abonament de voce. Nu mi-as dori o majorare al acestuia,iar daca se va intampla asa, sunt convins ca Orange va oferi posibilitatea rezilierii unilateral a contractului (la fel cum s-a procedat la sfarsitul anului 2019 cu scoaterea din portofoliu al abonamentului Me Start 5 si inlocuirea cu Me Start 7) sau acceptarea acestei majorari.dar si oferirea unui bonus, puncte, voucher, ceva GB, etc etc ca sa merite aceasta majorare si ca toata lumea sa fie multumita.

FLo1
#StarMember
Tocmai de aceea pregatiti-va alternativele. Motivul vi-l comunică inclusiv reteaua numarul 1: "The future is bright, the future is..." like a sour and strange orange.

FaraUnID
Campion certificat
The future is bright, the future is like a moldy Orange juice!

Neaplicabil
Sa speram cu nu vor mari si cei de la Orange pretul la servicii

Neaplicabil
Sper sa nu (nu de alta, dar nu mai vreau un alt thread kilometric - pentru ca inca nu avem paginatie in Comunitate - cu useri nemultumiti de modificari inopinate de pret), dar foarte probabil sa da. Pentru ca daca exemplul e benefic profitului companiei, de ce nu? Asa cum Apple da startul la tot felul de lucruri, si bune, dar mai ales nebune, de ce nu s-ar intampla la fel si cu alte companii? E un fenomen contagios pentru care nu exista vaccin.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Telekom a mărit abonamentele pe fiecare an, uneori și de două-trei ori pe an, deci așa sunt obișnuiți. Orange a mărit anul acesta abonamentele de tv satelit cu câte un euro. Fiecare operator are propria lui strategie de a mări prețurile sau de alt gen și nu prea văd o legătură între aceste aspecte. Să sperăm că nu le dau idei și celor de la Orange!

Razvan
#StarMember
La telekom am depus cerere de reziliere online, m-au sunat și le-am zis că nu sunt de acord cu majorarea abonamentului și am fost exceptat. Cine stă pasiv, va avea tot timpul parte de majorări succesive.

FaraUnID
Campion certificat
Treaba asta am facut-o de fiecare data inca de pe vremea Romtelecom. Am mers in magazin cu acea notificare si le-am spus ca nu sunt de acord cu modificarile aduce pachetului, si ca astept sa fiu sunat pentru a clarifica detaliile rezilierii unilaterale si a predarii echipamentului. Si absolut de fiecare data, respectivele majorari nu erau aplicate in cazul meu. Pur si simplu consultantul din magazin lasa o nota in acest sens pe cont, iar valoarea pachetului de abonament ramanea neschimbata. Unii au descoperit abia astazi apa calda si mersul de jos!