la 25-04-2024 03:34 PM
Nu pot crea cont Orange money apare răspunsul.
De ce nu sunt eligibil?
la 25-04-2024 03:59 PM
Salut! Trebuie verificat punctual motivul pentru care nu poți să continui fluxul. Cel mai bine contactează un reprezentant Orange Money prin una dintre posibilitățile de mai jos:
la 25-04-2024 04:11 PM
Am sunat și răspunsul a fost că nu se știe.
Verificarea se face automat de către programe.
la 25-04-2024 04:16 PM
Îți pot împărtăși din experiența personală. Lucrez în domeniul bancar și nici noi nu furnizăm clienților motivele exacte pentru care nu sunt eligibili pentru produsele pentru care aplică. Probabil ești înscris pe vreo listă de clienți neeligibili sau procentul de coincidență cu vreunul din clienții înscriși pe acea listă este unul ridicat.🙂
25-04-2024 04:20 PM - editat 25-04-2024 04:20 PM
Pare anormal, daca nu știu motivul nu pot argumenta.
Nu este normal sa fii refuzat fara un motiv
Nu am credite sau datorii.
la 25-04-2024 04:37 PM
Nu îți bate capul... niciun client nu primește explicație cu motivele punctuale, ci doar răspunsul standard: nu sunteți eligibil/nu sunt indeplinite condițiile de eligibilitate. Și acest lucru cred că este generalizat la întregul sistem financiar/bancar. am lucrat în 4 bănci până acum, iar motivul real era transmis doar instituțiilor de control BNR/ANPC (dacă era cazul) niciodată către client.
Poți să te orientezi către altă instituție financiar bancară, căci dacă nu este o eroare tehnică (caz în care ți s-ar fi comunicat atunci când ai discutat cu un reprezentant), ci este o situație legată de eligibilitate, nu prea ai ce face.
la 25-04-2024 04:45 PM
Dacă m-aș adresa ANPC as rezolva ceva?
Poate obține un răspuns.
la 25-04-2024 04:47 PM
Mulțumesc pentru răspunsuri.
la 25-04-2024 04:47 PM
Salut @Anonim,
Sau poate nu știi ca ai credite si datorii. Exista multe cazuri de frauda in tara noastră si cei afectați afla abia cand este prea târziu.
Cere o explicație clara celor de la Orange Money din nou. Conform noilor reglementari din regulament UE privind serviciile digitale (DSA) o companie care oferă servicii digitale trebuie sa furnizeze un motiv clar atunci cand nu iți permite accesul la servicii. In caz contrar te poți adresa autorităților in ordinea de mai jos:
- Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor din Domeniul Bancar (CSALB)
- ANCOM
- ANPC
Multa bafta, sa ne spui ce ai rezolvat.
Mai poți încerca sa iți faci contul mergând la un magazin Orange, daca mai exista aceasta opțiune.
la 25-04-2024 04:58 PM
Personal nu cred că se va rezolva nimic cu escaladarea situației cu reclamații la instituțiile menționate mai sus. Dacă ai timp și răbdare, poți încerca. Așa cum ți-am scris, la instituția la care lucrez eu, răspunsurile nu sunt niciodată punctuale/clare. Răspunsul este același pentru toți clienții - nu sunt îndeplinite condițiile de eligibilitate și nu am avut până acum sancțiuni de la ANP/BNR în nicio situație
la 25-04-2024 05:09 PM
Legislația s-a schimbat de curând, după noul regulament o instituție poate fi amendata in aceste cazuri.
la 25-04-2024 04:53 PM
Lucrezi cumva intr-o institutie care nu da accces la baza de date salariale catre ANAF (politie, armata, servicii, etc)?
25-04-2024 04:55 PM - editat 25-04-2024 05:10 PM
Salut,
Cand, mai exact, primesti eroarea asta? E legata de un card de credit sau pur si simplu la deschiderea contului Orange Money?
Pentru ca, in primul caz s-ar putea pune problema de o eventuala eligibilitate. In al doilea....nu prea. Si tare am impresia ca intri in al doilea caz. Iar eroarea nu are nimic de-a face cu cardurile, ci cu contul.
Ar fi util de inteles ce anume nu e "compatibil". Dar as incepe cu o verificarea a informatiilor introduse. Sa fie totul scris corect. Fara caractere speciale. Sa nu ai date eronate, mai pe scurt.
In rest...trebuie facut ticket la Orange Money. Mai mult de atat nu prea ai ce face.
la 25-04-2024 05:21 PM
Eroarea e la creare cont.
la 25-04-2024 05:34 PM
Asa ma gandeam si eu.
Cand ai incercat sa creezi contul? Astazi? Mai devreme? Sau e de mai demult situatia?
Ideea e asa: momentan par sa fie niste probleme cu serverele Orange in general. Nu m-ar mira sa afecteze si Orange Money... Eventual mai incerca din nou mai tarziu, sau maine. Dar cu mare atentie la informatiile introduse. Eventual, fa-i si o reinstalare aplicatiei. Poate ajuta si asta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor