la 30-10-2022 06:03 PM
am numar din telekom, iar de la asa zisa fuziune semnalul e groaznic, in special in zona spitalului, lidl-ului, colegiului de informatica si a statiei curubeu. De ce se intampla asta? Toata lumea se plange, nu doar cei cu o.r. Comm. ci si ceilalti. Tinand cont ca la telekom nu aveam probleme. De obicei este 4G, dar nu merge nimic si mai primesc eroarea care o atasez (poza e din roaming, dar eroarea e aceeasi, nu am una exacta la indemana)
30-10-2022 06:06 PM - editat 30-10-2022 06:07 PM
Salut davids1234,
Cel mai probabil se foloseste o infrastructura diferita de a Telekom-ului. De aceea si rezultatele sunt diferite.
Din pacate, in afara de o sesizare facuta catre serviciul de Relatii Clienti, nu prea ai ce sa faci.
Iti recomand sa iei legatura cu un operator sunand la 300, 0374 300 300 (din orice retea) sau pe chat-ul Djingo.
la 30-10-2022 08:54 PM
@davids1234: În roaming, în funcție de locația și furnizorul de servicii la care te conectezi, astfel de mesaje se pot afișa destul de des. Cauza? Un semnal în zona respectivă deficitar, sau acoperire slabă pe 3G - 4G astfel încât nu poți decât să cauți alt operator cu care Orange RO are încheiată vreo convenție de furnizare servicii în țara respectivă. Revenind la noi, posibil ca Telekom-ul să fi avut acoperire mai bună în zona care te interesează, în comparație cu Orange. Ce poate influența negativ puterea semnalului în afară de zonă? Pereții de beton, multe structuri gen ”colivii metalice”, obstacole precum subsoluri sau alte blocuri/clădiri situate pe direcția între tine și antena Orange.
Recomandare: Încearcă alte zone adiacente și vezi dacă se comportă similar.
31-10-2022 06:04 AM - editat 31-10-2022 06:07 AM
Salutare!
Este cunoscut faptul că în anumite zone ale țării, deci și în zona ta, Orange are foarte mulți clienți, și de aceea rețeaua este foarte aglomerată. Când erai pe Telekom, nu aveai problema aceasta, pentru că nu era rețeaua la fel de aglomerată. Asta le tot spun și eu, că au preluat un număr mare de abonați anul acesta și trebuia să adauge noi antene sau să mărească mai mult capacitățile în zonele cu probleme, dar nu prea se întâmplă nimic, din păcate. Soluția este să faci o sesizare, explicând aceste lucruri din secțiunea Contact, fiind logat în My Orange, adică aici:
https://www.orange.ro/contact/
Dar nu-ți garantează nimeni că se va rezolva ceva. De aceea, dacă mai ai apropiați, rude, cunoștințe prin zonă, în aceeași situație, faceți sesizări și poate se va schimba ceva în perioada următoare.
Eu zic să faci sesizarea scrisă, pentru că ajunge exact unde trebuie și are mai multe șanse de rezolvare.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor