[Rezolvat] Dezgustator! Telefon fix nerecunoscut de retea
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 02:25 PM - editat ultima oară la 22-12-2023 06:24 PM de DanielaH
Stimate Orange Communications Romania,de ce v-ati mai obosit sa achizitionati pachetul Telekom daca nu sunteti capabili sa-l gestionati onorabil?Am remarcat un profund dezinteres pentru problemele clientilor,mascat de o politete falsa,pentru ca nu m-am ales decat cu promisiuni la cele 5 sesizari facute.Este ceva cu totul aberant!Ca si in Castelul lui Kafka.Toata lumea se invarte in jurul subiectului,dar nimeni nu e in stare sa rezolve o problema simpla.Pur si simplu e vorba despre un telefon fix portat intr-un nou mod de functionare ,care nu e recunoscut de retea.Si lasati o persoana varstnica,tatal meu,de 84 ani,fara nici o modalitate de a comunica cu lumea ,acum ,in preajma sarbatorilor. ..Dar factura ati emis-o!Pentru ce?!Pentru incompetenta?!Pentru lipsa de respect fata de clienti?!Sunt pur si simplu dezgustata!**beep**!!!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 03:30 PM
Ioana, bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Ne poți da, te rog, un număr de sesizare sau un număr de telefon/ cod de abonat (în mesaj privat)? O să rugăm și noi colegii de la Orange Romania Communications să verifice.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:00 PM
Buna ziua!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:04 PM
Mulțumesc pentru detalii. Revin imediat ce primesc un răspuns de la colegi.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
21-12-2023 04:17 PM - editat 21-12-2023 04:22 PM
Buna Ioana!
O singura mentiune as avea aici, in caz ca vreti sa treceti pe un telefon "fix" dar conectat la reteaua GSM. Si anume sa verifici acoperirea. Daca ai deja servicii mobile de la Orange, lucrul asta se poate face foarte usor cu orice telefon mobil in zona respectiva.
Ideea e ca acel telefon va folosi exact aceeasi retea ca oricare alt telefon mobil. Deci, daca semnal nu e....va fi un alt motiv de dezamagire si de frustrare. Si zic doar sa verifici si lucrul asta inainte sa accepti trecerea la un abonament de genul asta cu schimbarea echipamentului.
PS: inteleg perfect de ce ai vrea sa pastrezi telefonul fix, pe infrastructura veche. Pentru persoanele in varsta, cu cat mai putine modificari, cu atat mai bine. Pentru ca ar inseamna sa invete un sistem cu totul nou pentru ei. Ceea ce nu e deloc usor. Si atunci, in loc sa rezolvi problema, adaugi probleme noi. Dar aici depinde foarte mult de la persoana la persoana. Unele se acomodeaza mai repede decat altele.
Oricum, sper din tot sufletul sa se rezolve situatia. 🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:23 PM
Multumesc mult pentru sugestii si pentru sustinere!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:28 PM
Salutare!
O recomandare pe care o fac celor care stiu persoane susceptibile a fi mai ... putin informate in era digitala: preluarea contractelor de catre cei tineri. Am in familie (atat directa, cat si extinsa) persoane la care totul se rezuma la merge sau nu merge si varianta mai simpla a fost sa preiau contractele si sa administrez problemele in cazul in care se ivesc si explicatiile sunt mai mult sau mai putin rudimentare.
PS: s-ar putea sa te surprinda, dar sunt persoana "fara carte" care dau "clasa". N-am nimic cu batranii, dar noi, cei tineri, ar trebui sa-i protejam de ceea ce nu stiu sau nu pot administra.
Un pas l-ai facut: ai scris in Comunitate.
Pasul doi ar fi sa vezi, alaturi de consultantul care va suna, sa vezi ce optiuni aveti la adresa. Propuneri pot fi multe, importanta e solutia.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:42 PM
Adevarul e ca il "administrez"de 10 ani, dar am lasat unele aspecte care au mers bine la latitudinea lui.E o chestiune legata de demnitatea personala.Acum,ca ne -am impotmolit cu telefonul fix,se impun masuri.Si sunt placut surprinsa sa constat empatia comunitatii Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2023 04:52 PM
Comunitatea este formata in proportie de 99% de clienti, dar sunt si moderatori, cum este Daniela, care ne ajuta in legatura cu Orange pentru astfel de probleme.
Plus ca o parte din recomandarile primite vin prin prisma experientelor personale ale fiecaruia si ale posibilelor rezolvari primite pe parcursul timpului.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 09:38 AM
Salut din nou, Ioana!
Colegii ne-au confirmat că numărul este impactat de un deranjament, dar că situația este în atenția colegilor de la departamentul tehnic Orange Romania Communications, în curs de remediere. Veți fi contactați în cursul zilei de astăzi.
Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 09:43 AM
Sper sa se intample minunea,pentru ca o asteptam din 15 decembrie:(. Oricum,multuesc mult pentru suport!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 09:46 AM
Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne confirmi că situația s-a rezolvat. Sărbători fericite!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 09:47 AM
Multumesc mult,asemenea!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 06:21 PM
S-a rezolvat!!!!Va sunt extrem de recunoscatoare pentru sustinere!Sarbatori fericite si toate celw bune!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2023 06:24 PM
Ne bucurăm că s-a rezolvat. Mulțumim pentru urări și te mai așteptăm în Comunitate!
Gânduri bune!