[Rezolvat] De ce nu mai merge Telekom mobil in 4g de cand a trecut la Orange?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2022 02:29 PM
Internet 4g nefunctional
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2022 03:06 PM
Salutare!
Probabil din cauza lipsei de semnal în zona ta, în cadrul rețelei Orange.Probabil că pe Telekom aveai și pe Orange nu ai.
Verifică și dacă ai semnal pe telefon, dacă ai pe Orange, iar dacă nu, anunță la suportul Orange acest lucru la numerele 300 sau 0374300300.
Baftă!
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2022 09:33 PM
Salutare, @Vio1235
Ai idee daca problema este doar la tine sau si alti utilizatori din zona se confrunta cu aceeasi situatie?
Poti suna la Serviciul Clienti prin apel la 300 pentru a vedea daca este o problema tehnica in zona in care locuiesti sau este o problema cu dispozitivul tau.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2022 09:42 PM
După aproximativ o jumătate de zi, situația s-a remediat și a intrat 4G...probabil niște setări au fost actualizate. De menționat că tot timpul semnalul Orange și Cosmote au fost la niveluri maxime.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-04-2022 10:06 PM
Super! Ma bucur ca s-a remediat situatia.
Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!