la 06-03-2024 01:06 PM
Salut,
Am acceptat pe 22 februarie o oferta de pe site-ul Orange, pentru portarea unui numar. Contractul a venit prin curier cu sim-ul numarului provizoriu. Portarea era programata undeva pe 26 februarie dar, nu s-a intamplat nimic.
Am incercat sa iau legatura cu Orange si atunci am descoperit ca sunt doua entitati (gresela mea), portarea trebuia sa se realizeze la Orange Communication. Am vorbit pe chat cu roboti si doua persoane, mi s-a spus ca nu exista nici o cerere de portare, desi am un numar si un contract semnat, inclusiv sim provizoriu. Ma bate gandul sa reziliez contractul in termenul celor 14 zile , fiindca vad ca nu se intmpla nimic, desi mi s-a promis ca voi fi contactat. Ce parere aveti ? Maine, 7 martie , este ultima zi din cele 14...
la 06-03-2024 01:12 PM
Salut, @Anonim! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Putem ruga colegii de la Orange Romania Communications sa verifice statusul portarii. Dacă vrei, ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.
la 06-03-2024 02:00 PM - editat ultima oară la 06-03-2024 02:08 PM de DanielaH
Ok, incercam si varianta asta desi mi s-a tot zis ca voi fi contatat de la Orange communication
Nr. este 0724xxxxxx
Sim nr. provizoriu: 0783xxxxxx
06-03-2024 02:10 PM - editat 06-03-2024 02:10 PM
Mulțumesc pentru detalii. Le vom transmite colegilor și revenim când primim un răspuns.
P.S. am editat noi numerele de telefon pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici
06-03-2024 01:53 PM - editat 06-03-2024 01:55 PM
Salut
Insistă la Call Center într-un final vei da peste un operator mai experimentat care te poate ajuta.
Eu am făcut portarea online și puteam vedea statusul acesteia online.
Totul sa desfășurat conform calendarului agreat.
la 06-03-2024 02:02 PM
Pai am discutat cu doi operatori si sunt in aceeasi faza. Nu prea inteleg cum pot sa am contract emis de ei, cu nr. provizoriu si sa nu gseasca cererea de portare in sistem... Cum au emis contractul?...raspunsul mi-l dau singur...IA
la 06-03-2024 02:18 PM
Unii dintre ei sunt slab pregătiți
La mine nu vroiau sa activeze numărul și după insistente ce se vezi sa putut.
la 06-03-2024 02:45 PM
Colegii mi-au confirmat acum că portarea a fost finalizată și numărul poate fi utilizat. Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne confirmi că totul este în regulă.
la 06-03-2024 04:12 PM
Sunt tot pe reteaua veche. Voi anula cererea de portare.
la 06-03-2024 03:09 PM
Salut,
Iti pot spune doar atat: nu vrei portare la Orange Romania Communications SA (adica fostul Telekom). Si daca esti la Orange Romania SA, eu zic sa ramai acolo.
la 06-03-2024 06:53 PM
Nu sunt la Orange Romania. Poti sa detaliezi de ce nu recomanzi Orange Communication?
la 06-03-2024 07:26 PM
Sigur. Nu recomand OROC pentru ca:
Parca mai erau si alte chestii, dar nu-mi mai amintesc acum. O sa mai caut ca mai erau cateva topicuri cu informatii in sensul asta, dar nu le gasesc acuma.
Pe scurt: lucrurile sunt mai complicate la OROC. Asta presupunand ca sunt functionale. Nu mi-e foarte clar de ce fac abonamente de telefonie mobila. In mod normal, ar trebui sa fie doar pe servicii fixe....adica fix partea preluata de la Telekom/Romtelecom, dar...anyway.
Deci, daca vrei neaparat abonament (ceea ce iarasi, nu-ti recomand, dar pentru alte motive), incearca sa mergi pe varianta Orange Romania SA, nu Orange Romania Communications SA. Momentan sunt institutii diferite, cu servicii diferite.
Am inteles ca se vor unifica undeva pe la mijlocul/finalul anului astuia. Nu mi-as pune speranta in asta, si nu mi-as face abonament OROC in ideea ca vom avea "marea unire" intre cele doua. Pentru ca nu stim cum o sa arate lucrurile dupa acea unificare. Deci, recomandarea mea, daca nu ai nevoie de abonament, e sa treci pe prepay. Se poate face portare foarte bine si pe prepay (in ciuda celor spuse de unii dintre consultantii din magazine). Dar daca totusi vrei abonament, incearca sa fie la ORO.
Ca idee, numarul de contact pentru abonamente OROC este 021 9890 (vezi prefixul de Romtelecom Fix).
Numarul de contact pentru ORO este 0374 300 300 (vezi prefixul de Orange Fix).
la 07-03-2024 07:28 AM
Multumesc pentru raspuns.
In principiu nu ma intereseaza 5G, chiar daca am telefon care poate, nu am setat optiunea. In afara de sms-ul la nr. scurte, de care ma lovesc asa cum ai precizat la taxe poduri si parcari, restul nu ma afecteaza. Nu tin neaparat sa fiu la OROC, am vazut ca aveau oferta buna si asa am ajuns la ei (dar fara sa stiu in acel moment ca sunt doua entitati). Oricum, am renuntat la portare, raman la operatorul vechi care mi-a facut o oferta avantajoasa.
07-03-2024 07:40 AM - editat 07-03-2024 03:38 PM
Chiar și la plata taxe exista aplicații alternative (unele chiar mai avantajoase).
07-03-2024 03:37 PM - editat 07-03-2024 04:35 PM
Foarte multi au cazut in aceeasi capcana. A mai fost si in Februarie o chestie similara. Si atunci tot asa. Au venit oamenii sa se planga ca au fost preluati de OROC cand de fapt voiau la ORO.
Daca ramai la Vodafone, nicio problema. 🙂 Sper sa fie totul ok. Oricum, pe viitor, daca vei vrea sa treci la Orange, macar stii ca sunt doua firme diferite.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor