anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare nefinalizata de la Vodafone la Orange Communication

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Am acceptat pe 22 februarie o oferta de pe site-ul Orange, pentru portarea unui numar. Contractul a venit prin curier cu sim-ul numarului provizoriu. Portarea era programata undeva pe 26 februarie dar, nu s-a intamplat nimic.

Am incercat sa iau legatura cu Orange si atunci am descoperit ca sunt doua entitati (gresela mea), portarea trebuia sa se realizeze la Orange Communication. Am vorbit pe chat cu roboti si doua persoane, mi s-a spus ca nu exista nici o cerere de portare, desi am un numar si un contract semnat, inclusiv sim provizoriu. Ma bate gandul sa reziliez contractul in termenul celor 14 zile , fiindca vad ca nu se intmpla nimic, desi mi s-a promis ca voi fi contactat. Ce parere aveti ? Maine, 7 martie , este ultima zi din cele 14...

15 Răspunsuri 15

DanielaH
Moderator

Salut, @Anonim! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Putem ruga colegii de la Orange Romania Communications sa verifice statusul portarii. Dacă vrei, ne poți oferi numărul de telefon în mesaj privat.

Anonim
Neaplicabil

Ok, incercam si varianta asta desi mi s-a tot zis ca voi fi contatat de la Orange communication

Nr. este 0724xxxxxx

Sim nr. provizoriu: 0783xxxxxx

Mulțumesc pentru detalii. Le vom transmite colegilor și revenim când primim un răspuns.

P.S. am editat noi numerele de telefon pentru că astfel de date personale nu trebuie să fie publice aici

Anonim
Neaplicabil

Salut

Insistă la Call Center într-un final vei da peste un operator mai experimentat care te poate ajuta.

Eu am făcut portarea online și puteam vedea statusul acesteia online.

Totul sa desfășurat conform calendarului agreat.

Anonim
Neaplicabil

Pai am discutat cu doi operatori si sunt in aceeasi faza. Nu prea inteleg cum pot sa am contract emis de ei, cu nr. provizoriu si sa nu gseasca cererea de portare in sistem... Cum au emis contractul?...raspunsul mi-l dau singur...IA 

Anonim
Neaplicabil

Unii dintre ei sunt slab pregătiți

La mine nu vroiau sa activeze numărul și după insistente ce se vezi sa putut.

DanielaH
Moderator

Colegii mi-au confirmat acum că portarea a fost finalizată și numărul poate fi utilizat. Te așteptăm să revii cu vești bune și să ne confirmi că totul este în regulă.

Anonim
Neaplicabil

Sunt tot pe reteaua veche. Voi anula cererea de portare.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Iti pot spune doar atat: nu vrei portare la Orange Romania Communications SA (adica fostul Telekom). Si daca esti la Orange Romania SA, eu zic sa ramai acolo.

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Nu sunt la Orange Romania. Poti sa detaliezi de ce nu recomanzi Orange Communication?

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Sigur. Nu recomand OROC pentru ca:

  1. nu vei avea serviciul de taxare prin SMS la numere scurte (pentru taxe de pod si alte chestii)
  2. 5G-ul la OROC e ca un joc de (n)OROC. Ai sanse sa-ti mearga, sau nu. In functie de telefon. In caz ca ai optat pentru un abonament cu acces 5G, din cauza ca telefoanele nu au (majoritatea) implementate setarile pentru OROC, ci doar pentru ORO, e posibil sa nu ai 5G. Asta presupunand binenteles ca ai semnal in zona respectiva. Daca nu ai, oricum nu te afecteaza cu nimic.
  3. nu stiu daca ai VoLTE si VoWIFI. Stiu ca erau niste probleme pe partea asta, nu stiu daca s-au rezolvat sau nu.
  4. imi amintesc ca au fost niste probleme cu mesageria vocala

Parca mai erau si alte chestii, dar nu-mi mai amintesc acum. O sa mai caut ca mai erau cateva topicuri cu informatii in sensul asta, dar nu le gasesc acuma.

Pe scurt: lucrurile sunt mai complicate la OROC. Asta presupunand ca sunt functionale. Nu mi-e foarte clar de ce fac abonamente de telefonie mobila. In mod normal, ar trebui sa fie doar pe servicii fixe....adica fix partea preluata de la Telekom/Romtelecom, dar...anyway. 

Deci, daca vrei neaparat abonament (ceea ce iarasi, nu-ti recomand, dar pentru alte motive), incearca sa mergi pe varianta Orange Romania SA, nu Orange Romania Communications SA. Momentan sunt institutii diferite, cu servicii diferite.

Am inteles ca se vor unifica undeva pe la mijlocul/finalul anului astuia. Nu mi-as pune speranta in asta, si nu mi-as face abonament OROC in ideea ca vom avea "marea unire" intre cele doua. Pentru ca nu stim cum o sa arate lucrurile dupa acea unificare. Deci, recomandarea mea, daca nu ai nevoie de abonament, e sa treci pe prepay. Se poate face portare foarte bine si pe prepay (in ciuda celor spuse de unii dintre consultantii din magazine). Dar daca totusi vrei abonament, incearca sa fie la ORO.

Ca idee, numarul de contact pentru abonamente OROC este 021 9890 (vezi prefixul de Romtelecom Fix).

Numarul de contact pentru ORO este 0374 300 300 (vezi prefixul de Orange Fix).

Client Orange

Anonim
Neaplicabil

Multumesc pentru raspuns.

In principiu nu ma intereseaza 5G, chiar daca am telefon care poate, nu am setat optiunea. In afara de sms-ul la nr. scurte, de care ma lovesc asa cum ai precizat la taxe poduri si parcari, restul nu ma afecteaza. Nu tin neaparat sa fiu la OROC, am vazut ca aveau  oferta buna si asa am ajuns la ei (dar fara sa stiu in acel moment ca sunt doua entitati). Oricum, am renuntat la portare, raman la operatorul vechi care mi-a facut o oferta avantajoasa.

Anonim
Neaplicabil

Chiar și la plata taxe exista aplicații alternative (unele chiar mai avantajoase).

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Foarte multi au cazut in aceeasi capcana. A mai fost si in Februarie o chestie similara. Si atunci tot asa. Au venit oamenii sa se planga ca au fost preluati de OROC cand de fapt voiau la ORO.

Daca ramai la Vodafone, nicio problema. 🙂 Sper sa fie totul ok. Oricum, pe viitor, daca vei vrea sa treci la Orange, macar stii ca sunt doua firme diferite.

Client Orange