anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Migrare fix pe technologia GSM

Dorinelu1
Vizitator

A avut cineva problema cu migrarea telefonului fix la technologia gsm? La mine au fost si sunt probleme foarte mari, dupa stat la trlefon ore cu orange au descoperit ca cartela sim bagata in telefonul pe care mi l-au dat nu coincidea ca serie cu cea din sistem. Dupa ce au incercat o saptamana sa schimbe seria in sistem si nu au reusit, mi-au zis ca trimit prin curier o cartela noua. Acum astept de 4 zile cartela si nu vine... experiente asemanatoare?

10 Răspunsuri 10

mihai_13
Maestru

nu am auzit inca de asa ceva ... in ce localitate locuiesti ?

Locuiesc în localitatea bucuresti

Pololică
#StarMember

Avem un topic de portare (din Vodafone catre Orange) in care seria cartelei SIM la care se doreste portarea are o serie (numar "confirmat" de aparatul telefonic), iar in sistemul Vodafone are alta (motiv pentru care portarea a fost refuzata).

Nu stiu sa fi fost probleme similare si la Orange. Ai primit vreo serie de AWB pentru cartela SIM pe care urmeaza s-o primesti? Am vazut ca se trimite,de obicei, cu Cargus.

Mulțumesc de răspuns. Nu, nu am primit nici un AWB, nici ce curier. Sunt tratat infiorator. Sun la ei, au deschis nu stiu cate tijeturi, le închid. Nu înțeleg ce se întâmplă, cum pot trata asa un client

Ai cerut un numar AWB? Daca da, ce ti s-a spus? Inteleg ca nu l-au oferit ei de bunavoie. Dar la cerere, ar trebui sa ti-l poata da.

Client Orange

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Ei au trimis-o și n-a ajuns la tine din cauza curierului sau cum?

Nu știu, nu am AWB, nu am un nume de curier. Dar toată povestea este ceva de nedescris... cum se poate sa tratezi un client asa? 

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Da, insistă să iei cumva legătura cu ei. Destul de neplăcut, dar eu am o vorbă: ,,dacă mă dai afară pe ușă, intru pe geam". Scrie-le prin Chat Djingo  și apoi scrii ,,transfer operator" pentru a clarifica problema.

arsradu
#StarMember

Salut,

Intr-adevar, pare sa se renunte la infrastructura de cupru, si sa se treaca la GSM. 

Acuma, ce s-a intamplat cu cartela, n-am idee. Dar ce pot sa-ti recomand referitor la livrare, este sa ceri foarte frumos un numar AWB pentru tracking, si firma de curierat cu care vine. Ulterior poti sa vezi exact pe unde e coletul, daca a plecat sau nu, cand se va livra, si asa mai departe. Poti sa iei legatura direct cu firma de curierat. Dar pentru asta ai nevoie de un AWB.

Client Orange

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Eu te sfătuiesc să îi contactezi pe toate căile (chat/telefonic/formularul de contact), mai ales că îți închid sesizările.

Cel mai mult detaliază problema prin sesizarea depusă prin formularul de contact în scris, unde descrii și faptul că sesizările sunt închise fără ca problema să fie rezolvată.

Cere un număr de AWB pentru a putea urmări livrarea.

Un colet, odată trimis, ar trebui să ajungă în 1-2 zile lucrătoare (mai ales în București).